  • 1. Data: 2009-05-12 08:24:02
    Temat: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    W sumie sie temu nie przyglądałem a chyba powinienem.

    george

  • 2. Data: 2009-05-12 08:32:55
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Nie warto sobie tym głowy zawracać
    DJ

  • 3. Data: 2009-05-12 08:33:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
    > Nie warto sobie tym głowy zawracać
    > DJ
    robiłeś coś z tym ?
    george

  • 4. Data: 2009-05-12 08:44:52
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Żeby wyciągnąć jakiś wniosek na przyszłość z ruchów zleceń w arkuszu, to
    musiałbyś mieć rozpracowane minimum kilkadziesiąt przypadków z zapisem
    reakcji np:
    chodziły setki, tyle i tyle o takiej i takiej godzinie, reakcja rynku w tym
    dniu taka i taka

    Patrzenie w arkusz jest OK, jak masz prowizje na poziomie animatora i
    skalpujesz rynek z dużą częstotliowością, takie coś niestety wyczerpuje
    oczy, mocno dawkuje stres i sprawia, że stajemy się wrażliwi na rynkowy
    szum.
    Lepiej skupic sie na poszukiwaniu metod łapania trendu, proste formacje,
    opór, wsparcie + rygor w zarządzaniu kapitałem i więcej nie trzeba. Głowa
    spokojniejsza i oczy zdrowsze.
    Jeszcze jak do tego dodasz sposób Dietera czyli: "złóż zlecenie i idź w
    pi.du" to już rewelacja.
    DJ

  • 5. Data: 2009-05-12 08:51:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > spokojniejsza i oczy zdrowsze.
    > Jeszcze jak do tego dodasz sposób Dietera czyli: "złóż zlecenie i idź w

    z tym co napisaleś nie dyskutuje. Interesuje mnie co innego. Jaki koleś
    wrzuca 100-tkę (lop-up) przed otwarciem kasowego ? Ani to arbitraż, ani
    zabezpieczenie, na animatora to chyba nie wygląda...
    Nie mówię że jakoś strasznie szukam odpowiedzi, ale taka z czystej
    ciekawość... ki diabeł.

    george

  • 6. Data: 2009-05-12 09:03:50
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Możliwości jest multum i domysł nawet najlepiej logicznie przeprowadzony
    wcale nie musi być prawdziwy, wg mnie szkoda czasu na zastanawianie.
    DJ

  • 7. Data: 2009-05-12 09:10:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Możliwości jest multum i domysł nawet najlepiej logicznie przeprowadzony
    > wcale nie musi być prawdziwy, wg mnie szkoda czasu na zastanawianie.
    > DJ

    no cóż, na zastanawianie oczywiście czasu mi nie szkoda, anyway dzięki za
    "ostrzeżenie" ze ta ścieżka może prowadzić donikąd :).
    george

  • 8. Data: 2009-05-12 09:36:16
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > no cóż, na zastanawianie oczywiście czasu mi nie szkoda, anyway dzięki za
    > "ostrzeżenie" ze ta ścieżka może prowadzić donikąd :).
    > george

    Pracowałem kiedyś w Domu Maklerskim przez rok i widziałm ludzi, którzy mieli
    sporo forsy i grali takimi setkami. Czyszczą się w 1-12 miesięcy. Kiedyś
    gadałem z kolesiem przez telefon 15 minut, bo cyzelowaliśmy zlecenie, żeby
    poślizgu nie było. W końcu powiedział: "To daj pan 200 PKC" (robił
    odwyrtkę). To taki typ. Dużo ludzi ma te 300-500k do zabawy i grają na full
    lewar. Typowi dawcy kapitału.
    Dombrek

  • 9. Data: 2009-05-12 09:54:59
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    > Dużo ludzi ma te 300-500k do zabawy i grają na full lewar. Typowi dawcy
    > kapitału.
    > Dombrek

    Myślicie że to są dawcy kapitału, to się trochę mylicie. Dawcami kapitału to
    sa zwykli ludzie co grają 5-10 kontraktami. Natomiast to grubasy rozdaja
    karty, to oni zamiatają rynkiem jak chcą. Często 1000 kontrakótw leci
    10x100, na początku albo na koncu sesji ale to często między swoimi kontami
    tak by nie przekroczyc progu przy ktorym interesuje sie KNF.

    Tommy

  • 10. Data: 2009-05-12 10:13:34
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Często 1000 kontrakótw leci
    > 10x100, na początku albo na koncu sesji ale to często między swoimi
    > kontami
    > tak by nie przekroczyc progu przy ktorym interesuje sie KNF.

    Akurat jesli by to bylo miedzy "swoimi" kontami to chyba wlasnie bylby powod
    do zainteresowania sie KNF.

    Pozdrawiam

    Darek