  • 1. Data: 2008-11-20 19:23:55
    Temat: Czy Getin sumuje limity kart przy przenoszeniu?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Jesli tak to ile kart maksymalnie mozna zsumowac?

    Szymon

  • 2. Data: 2008-11-20 20:07:43
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gg4dk4$5nd$1@news.dialog.net.pl, *Szymon* wrote:
    > Jesli tak to ile kart maksymalnie mozna zsumowac?

    bylem i powiedzieli ze nie sumuja.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-11-20 20:10:06
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Około półtora roku temu przeniosłem 3 karty do Getina. Limitem nie
    jest ilość kart, a raczej wysokość przyznanego limitu kredytowego.
    Maksymalnie bank przyznaje 3-krotność wynagrodzenia netto.

  • 4. Data: 2008-11-20 20:14:16
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Około półtora roku temu przeniosłem 3 karty do Getina. Limitem nie
    jest ilość kart, a raczej wysokość przyznanego limitu kredytowego.
    Maksymalnie bank przyznaje 3-krotność wynagrodzenia netto.
    ---------------
    To juz na pewno sie zmienilo, bo teraz daja limit +30% z tego co mowili.
    Chyba, ze w oddziale wprowadzili mnie w blad.

  • 5. Data: 2008-11-20 20:22:04
    Od: "juntam" <j...@U...TOgazeta.pl>

    > To juz na pewno sie zmienilo, bo teraz daja limit +30% z tego co mowili.
    > Chyba, ze w oddziale wprowadzili mnie w blad.

    +30% i sumują

  • 6. Data: 2008-11-20 20:25:41
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gg4h0k$2d8$1@atlantis.news.neostrada.pl, *juntam* wrote:

    > +30% i sumują

    ech czyli jak zwykle w oddziale niedouczeni...
    szkoda ze nie maja warunkow/procedur na www