  • 1. Data: 2008-11-20 19:04:05
    Temat: 7 dni roboczych na wydanie karty - Alior
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Reklamuja sie, ze niespersonalizowana od reki (u mnie w oddziale nie mieli),
    a spersonalizowana dostarczona w 7 dni roboczych. Czy moze ma juz ktos? To
    byloby naprawde szybko biorac pod uwage sredni czas uplywajacy od podpisania
    wniosku o karte kredytowa do jej dzierzenia w dloni...

    Szymon

  • 2. Data: 2008-11-20 20:19:37
    Temat: Re: 7 dni roboczych na wydanie karty - Alior
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Szymon pisze:
> [...]
    > byloby naprawde szybko biorac pod uwage sredni czas uplywajacy od podpisania
    > wniosku o karte kredytowa do jej dzierzenia w dloni...

    żadna rewelacja, w BZWBK kartę miałem w ręku po 5 dniach roboczych...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-20 20:20:50
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > żadna rewelacja, w BZWBK kartę miałem w ręku po 5 dniach roboczych...

    Cud! Ja Allekarte robilem co najmniej miesiac. Teraz czekam na mbankowa
    (wniosek koniec pazdziernika, czyli tez 4 tyg. co najmniej wyjdzie - podobno
    juz 100% realizacji i w 4 dni ma zostac wyslana), getinowa (14 dzien
    czekania) i multi (tydzien). Podaje pelne tygodnie, a nie robocze. Niedawno
    znajoma robila w mbanku i na sam telefon kuriera czekala 2 tygodnie.

  • 4. Data: 2008-11-20 20:38:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > żadna rewelacja, w BZWBK kartę miałem w ręku po 5 dniach roboczych...

    Zadna rewelacja. DC mialem po 3 dniach roboczych*, moglem miec po 2 gdybym
    nie zmienial adresu na ktory ma byc dostarczona.

    MK

    * w tym czasie wypadl 1 dzien swiateczny obowiazujacy w Polsce, a karty DC
    dla PL sa obslugiwane chyba przez Irlandie.

  • 5. Data: 2008-11-21 04:53:19
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Zadna rewelacja. DC mialem po 3 dniach roboczych*, moglem miec po 2 gdybym
    > nie zmienial adresu na ktory ma byc dostarczona.

    rozumiem, ze wedlug Ciebie karty DC i KK Aliora to produkt adresowany do
    tego samego targetu...

  • 6. Data: 2008-11-21 06:42:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message

    > rozumiem, ze wedlug Ciebie karty DC i KK Aliora to produkt adresowany do
    > tego samego targetu...

    Czyzby Alior nie wydawal kart Gold ani Platinum? To chyba beda konkurowac z
    Eurobankiem ;).

    MK

  • 7. Data: 2008-11-21 07:51:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem, ze wedlug Ciebie karty DC i KK Aliora to produkt adresowany do
    > tego samego targetu...

    Spersonalizowane KK w Raifffeisen wydawa są w ciągu około 5 dni roboczych
    bez wzgledu na ich rodzaj. Tak przynajmniej wynika z moich doświadczeń.

    marekz

  • 8. Data: 2008-11-21 08:04:25
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pią, 21 lis 2008 o 07:42 GMT, MK napisał(a):

    > Czyzby Alior nie wydawal kart Gold ani Platinum? To chyba beda konkurowac z
    > Eurobankiem ;).

    A to eurobank nie wydaje goldow? na stronie jest napisane ze tak :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 09:04:03 up 9 days, 20:25, 5 users, ]

  • 9. Data: 2008-11-21 09:35:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Zadna rewelacja. DC mialem po 3 dniach roboczych*, moglem miec po 2
    > gdybym nie zmienial adresu na ktory ma byc dostarczona.

    KK Millenium miałem po 2 dniach.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-11-21 09:59:13

    On 21 Lis, 10:35, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > KK Millenium miałem po 2 dniach.
    >
    > --
    > Mithos

    Weź pod uwagę miejsce zamieszkania. Mieszkając w miejscowości
    oddalonej od Warszawy kilkaset kilomentów w życiu nie dostałbyś swojej
    karty po dwóch dniach.
    Nierealna operacja.