eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy Inteligo zamknie mi konto? (+ czy nalicza oplate za karte?) [długie] › Czy Inteligo zamknie mi konto? (+ czy nalicza oplate za karte?) [długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy Inteligo zamknie mi konto? (+ czy nalicza oplate za karte?) [długie]
    Date: Thu, 14 Jul 2005 18:16:09 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 41
    Sender: a...@p...onet.pl@chello084010214247.chello.pl
    Message-ID: <db6302$lts$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010214247.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1121357634 22460 84.10.214.247 (14 Jul 2005 16:13:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Jul 2005 16:13:54 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357369
    [ ukryj nagłówki ]

    No wlasnie, pytanie jak w temacie. Zamykam właśnie konto w Inteligo, i
    wiem, że rezerwują sobie miesiąc od otrzymania mojej rezygnacji; tak
    więc zostawiłem sobie na koncie dokładnie 4.99 PLN, czyli tyle, ile
    kosztuje miesięczne utrzymanie konta.

    Nie zostawiłem kolejnych 0.99 PLN na utrzymanie karty, gdyż karta -
    mimo, że mi ją przysłali - nie da się aktywować - ich system zwraca
    komunikat, że dana karta nie istnieje. Podobno, jak powiedziano mi w
    infolinii, to musi być "jakiś błąd" (huh, serio??). Tak więc karta
    fizycznie jest (mam ją obok siebie na biurku), w panelu też jest (w
    końcu jest opcja, żeby ją aktywować, i nawet końcówka numeru się
    zgadza), ale u nich w systemie jej nie ma, i korzystać się z niej nie
    da. Czy wobec tego Inteligo naliczy mi opłatę za miesięczne utrzymanie
    karty? Nie zamierzam płacić za coś, z czego nie mogę skorzystać.

    Następna sprawa. Dwa tygodnie temu przez infolinię prosiłem o to, żeby
    przysłali mi formularz do zamknięcia konta. Nie zrobili tego do dziś,
    tak więc wczoraj wkurzyłem się, stwierdziłem, że nie będe dłużej czekał
    i napisałem im to co poniżej:

    "Ja, <imię_nazwisko>, wnoszę dyspozycję zamknięcia rachunku głównego
    Inteligo o numerze <numer> ze skutkiem naychmiastowym od dnia otrzymania
    tego pisma, w trybie określonym w <regulaminie...>. Niniejszym proszę
    też o rozwiązanie umowy. Dyspozycja dotyczy rachunku głównego oraz
    wszystkich pozostałych rachunków w jego obrębie. Pozostałe środki z
    rachunków prowadzonych na moją rzecz przez bank PKO BP SA proszę przelać
    na konto o numerze <numer> prowadzone przez <bank> na rzecz
    <imię_nazwisko>." Pod spodem data i podpis.

    Wysłałem im to listem poleconym. Babka na infolinii zawzięcie tłumaczyła
    mi wtedy, że rezygnacje z konta mogę złożyć tylko na ich formularzu.
    Według mnie to oczywista bzdura i takie sprawy regulują zapisy w KC, a
    nie pisma wewnętrzne banku, ale wolałbym się upewnić. Czy Inteligo
    zamknie mi konto po otrzymaniu pisma j/w? Nie mam ochoty mieć z nimi
    już nic wspólnego! :/

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
    (C) Któryś Z Poetów Epoki Romantyzmu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1