  • 1. Data: 2011-08-13 14:52:18
    Temat: Czy Millenium nadal ma bankomaty Euronetu?
    Od: b...@o...pl

    moja wątpliwość bierze się stąd, że przeglądam ofertę BGŻ
    który ma bezprowizyjne wypłaty ze swoich bankomatów i
    m.in. z bankomatów BGŻ, jednakże w wyszukiwarce bankomatów
    brakuje mi tych z Millenium. Pokazane są bankomaty Lukasa
    bankomaty Aliora, bankomaty Multibanku, DeutcheBanku PBC,
    ale bankomatów Millenium jakoś nie widać. Dziwne...

  • 2. Data: 2011-08-13 16:37:08
    Temat: Re: Czy Millenium nadal ma bankomaty Euronetu?
    Od: b...@o...pl

    > przeglądam ofertę BGŻ który ma bezprowizyjne wypłaty ze swoich
    > bankomatów i m.in. z bankomatów EURONET, jednakże w wyszukiwarce
    > bankomatów (...) ale bankomatów Millenium jakoś nie widać. Dziwne

    w TOiP Millenium używa pojęcia "bankomat Millenium *LUB* Euronet"
    co wskazywałoby jakoby to były dwa różne rodzaje/kategorie bankomatów

  • 3. Data: 2011-08-13 16:42:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > w TOiP Millenium używa pojęcia "bankomat Millenium *LUB* Euronet"
    > co wskazywałoby jakoby to były dwa różne rodzaje/kategorie bankomatów

    No bo są różne, z tego co mi się wydaje od bardzo dawna, nie krócej niż 3
    latka.

  • 4. Data: 2011-08-13 16:43:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.08.2011 16:52, b...@o...pl pisze:
> [...]
    > bankomaty Aliora, bankomaty Multibanku, DeutcheBanku PBC,
    > ale bankomatów Millenium jakoś nie widać. Dziwne...

    W wyszukiwarce w millenecie sa bankomaty mille, Cash4You i bzwbk.
    Euronetow nie ma. Aha, zaden z tych oznaczonych "mille" to nie euronet.

  • 5. Data: 2011-08-13 16:44:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.08.2011 18:43, neoniusz pisze:

    > W wyszukiwarce w millenecie sa bankomaty mille, Cash4You i bzwbk.
    > Euronetow nie ma. Aha, zaden z tych oznaczonych "mille" to nie euronet.

    Pisze na przykladzie Krakowa.