  • 1. Data: 2011-08-12 11:54:21
    Temat: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    "Szanowny Panie,

    uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich
    wpływie, o ile to możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich
    przyjęcia.

    W przypadku reklamacji dotyczących operacji dokonanych kartą debetową
    Maestro lub VISA Pekao wymagających kontaktowania się z akceptantem lub
    organizacją MasterCard / VISA Europe okres rozpatrywania reklamacji może
    być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od daty ich przyjęcia, o czym Bank
    informuje Posiadacza Eurokonta odrębnym pismem. Maksymalne terminy
    rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,
    niefinansowych (tj. nie związanych z dokonanymi operacjami) i
    akceptantów Banku (obsługiwanych przez Bank).

    Uprzejmie prosimy oczekiwać na odpowiedź zwrotną, którą przekażemy
    niezwłocznie po jej otrzymaniu.

    Dziękujemy za korespondencję. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy
    do dalszej korespondencji lub prosimy o kontakt z Konsultantem Infolinii
    Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
    22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

    Z poważaniem,
    Bank Pekao SA"

  • 2. Data: 2011-08-12 15:26:50
    Temat: Re: Pekao SA, czas rozpatrzenia reklamacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/12/2011 6:54 AM, Poldek wrote:

> [...]
    > Banku Pekao SA pod numerem telefonu 801-365-365, 48/42-68-38-232 lub
    > 22/59-12-232 (z zagranicy lub telefonu komórkowego) w godzinach od 7 do 22.

    tak mi cos kołacze ze to juz gdzies w klauzulach niedozowolonych zostalo
    wmalowane.
    Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie
    kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje.

  • 3. Data: 2011-08-13 08:04:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" j2344k$etg$...@i...gazeta.pl

    > uprzejmie informujemy, iż Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie po ich

    > rozpatrywania reklamacji wynoszą: 200 dni dla reklamacji bankomatowych,

    Niezwłocznie -- do 200 dni.
    Z drobną zwłoką -- więcej niż 200 dni, ale mniej niż 20 tysięcy dni.
    Zwłocznie -- więcej niż 20 tysięcy dni, ale mniej niż 200 milionów dni? ;)

    Moim zdaniem 30 dni to 4 razy za dużo w czasach dzisiejszych.
    Zważywszy kwoty tych transakcji -- bank mógłby rozpatrywać to
    w tydzień, a w razie trudności w wyjaśnianiu uznawać :) rację
    klienta i ewentualnie dochodzić swoich praw już bez udziału,
    bez czekania, tegoż klienta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-08-15 11:54:36
    Od: Radex <r...@n...pl>

    W dniu 2011-08-12 17:26, witek pisze:
> [...]
    > Bank ma rozpatrzec reklamacje w terminie 30 dni, a z kim musi sie
    > kontaktowac i kogo w tym celu na ksiezyc wyslac, klienta nie interesuje.
    Niestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki mają mocniejszy lobbing.
    Mogą rozpatrywać reklamację praktycznie w nieskończoność i nic im za to
    nie grozi...

  • 5. Data: 2011-08-15 12:42:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Radex" 4...@n...home.net.pl

    > Niestety to nie prawo telekomunikacyjne - banki mają mocniejszy
    > lobbing. Mogą rozpatrywać reklamację praktycznie w nieskończoność
    > i nic im za to nie grozi...

    ...poza utratą klientów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'