    From: "Igor" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy da sie to jakos zrobic?
    Date: Sun, 25 Sep 2005 19:14:53 +0200

    Witam!

    Zastanawiam sie, czy istnieje jakakolwiek szansa zdobycia kredytu na
    zakup mieszkania, z przeznaczeniem pod wynajem.? Problem polega na tym, że
    obecnie spłacam kredyt za swoje nowe mieszkanie i na tą chwilę moja zdolność
    kredytowa jest właściwie prawie wykotrzystana. (zarobki netto 2000zł, kredyt
    wziałem na 30 lat w wysokosci 166tys. zl). Mieszkam w Gdańsku i z tego co
    widze, z wynajmu 2 pokojowego mieszkania można smialo otrzymywac 700zł.
    mieisecznie. Koszt takiego mieszkania to ok 120 tys. zł. (przy kredycie na
    30 lat, miesieczna kwota splaty to jakies 500zl.) Jak widac pozostaje ok.
    200zl miesiecznie, a mieszkanie splaca sie wlasciwie "samo". Pozostaje
    jedynie problem uzyskania kredytu... Czy są banki, które oprócz ślepej
    kalkulacji zdolności kredytowej biorą również pod uwagę takie aspekty jak
    możliwość splaty tegoż kredytu dzięki wynajmowi mieszkania, które
    chcielibysmy kupic za tenże kredyt? Sorki.. moze troszke to zagmatwalem:) I
    czy możecie taki bank polecić?
    Pozdrawiam

    Igor
    gadu: 290266