  • 1. Data: 2006-08-17 03:13:02
    Temat: Czy da sie zdalnie zalatwic cos w BZWBK ?
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Sytuacja wyglada tak ze jestem za granica, wlasnie sie zorientowalem ze na moj
    rachunek w BZWBK wplynely pewne pieniadze. Chcialbym je przelac na swoje konto w
    innym banku bo z tego w BZWBK prawie nie korzystam i nie mam uaktywnionej
    mozliwosci przelewania pieniedzy przez net. Czy jest jakas mozliwosc zebym nie
    musial stawiac sie osobiscie w banku a mogl jakos wyprowadzic pieniadze z tego
    konta ?

    - Telemach -

  • 2. Data: 2006-08-17 07:01:14
    Temat: Re: Czy da sie zdalnie zalatwic cos w BZWBK ?
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > nie
    > musial stawiac sie osobiscie w banku a mogl jakos wyprowadzic pieniadze z

    Jezeli nie masz tam uslug przez net lub tel. to bedziesz musial udac sie do
    banku. No chyba, ze bank zgodzi sie, aby ktos w Twoim imieniu to zalatwil,
    ale z pewnoscia bedzie potrzebne upowaznienie lub cos podobnego.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-08-17 08:35:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

> [...]
    > banku. No chyba, ze bank zgodzi sie, aby ktos w Twoim imieniu to zalatwil,
    > ale z pewnoscia bedzie potrzebne upowaznienie lub cos podobnego.

    A listem nie mozna? Przeciez nie jest wazne ktos przyniesie dyspozycje, a
    kto ja wydal (czytaj podpisal). To sie sprawdza na podstawie porownania
    podpisu na dyspozycji z podpisem na karcie wzoru podpisu :).

    MK

  • 4. Data: 2006-08-17 10:07:01
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > A listem nie mozna? Przeciez nie jest wazne ktos przyniesie dyspozycje, a
    > kto ja wydal (czytaj podpisal). To sie sprawdza na

    A właśnie że jest ważne kto składa dyspozycje. Bo zawsze musisz przy takiej
    okazji byc wylegitymowanym. Sam podpis można sfałszować.

    podstawie porownania
    > podpisu na dyspozycji z podpisem na karcie wzoru podpisu :).

    W bankach nie pracują grafolodzy. Identyfikacja klienta polega na tym że
    przedstawia on dokument tożsamości w obecnosci pracownika i w obecnosci
    pracownika się podpisuje (a on porównuje podpis ze złożonym w banku). Bo
    inaczej mamy możliwość "wypłynięcia pieniędzy"

    Moja sugestia dla zadającego pytanie - zadzwonić do BZ WBK i spytać czy
    zaakceptuja pełnomocnictwo potwierdzone przez polski konsulat. Wtedy osoba
    uprawniona mogłaby podjać pieniądze (oryginał pełnomocnictwa przesyłasz
    osobie pocztą).

    Darek

  • 5. Data: 2006-08-18 08:28:28
    Od: "Agencja Modelek" <m...@e...com>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

> [...]
    > uprawniona mogłaby podjać pieniądze (oryginał pełnomocnictwa przesyłasz
    Z WBK juz pare lat nie korzystam, ale kiedys wlasnie w WBK byly takie
    skrzyneczki na dyspozycje przelewu itd.
    Wrzucalo sie tam wypelnione papierki w kopertach i realizowali zlozone tam
    dyspozycje tak jak wsyzstkie inne ztymze nie trzeba bylo stac w kolejkach a
    w czasie wrzucania kopert nikt nikogo nie legitymowal :)

  • 6. Data: 2006-08-18 20:43:43
    Od: "Grzes" <p...@S...pl>

> [...]
    > dyspozycje tak jak wsyzstkie inne ztymze nie trzeba bylo stac w kolejkach
    > a w czasie wrzucania kopert nikt nikogo nie legitymowal :)

    tego już dawno nie ma