  • 1. Data: 2023-02-14 12:46:18
    Temat: Czy dwa Bliki daja wyniki?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Macie dwa lub trzy Bliki w dwóch lub trzech bankach.
    Dokąd idzie przesyłany do Was przez kogoś Blik na Wasz numer telefonu (a może przelew
    na telefon to się nazywa)?
    Na tym telefonie macie te dwie czy trzy apki każdego z banków.
    Jakieś pierwszeństwo?

  • 2. Data: 2023-02-14 12:52:43
    Temat: Re: Czy dwa Bliki daja wyniki?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 12:46:18 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    przelew na telefon to się nazywa)?
    > Na tym telefonie macie te dwie czy trzy apki każdego z banków.

    Idzie do tego banku/konta, ktory sie ostatni zarejestrował jako
    właściwy w systemie Blik.

    Apki czasem pytają, czy chcesz zmienic na rejestracje.

    J.

  • 3. Data: 2023-02-14 13:42:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie nie tam poszło ;-)

    -----

  • 4. Data: 2023-02-14 14:22:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 13:42:59 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > No właśnie nie tam poszło ;-)

    No to widac zle zarejestrowales, albo za duzo pozwoliles :-)

    Da sie tą rejestracje w ogole jakos odczytać ?
    Gdzie idzie, kiedy zarejestrowane?

  • 5. Data: 2023-02-14 15:42:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 14 lutego 2023 o 13:43:03 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    systemie Blik.

    > No właśnie nie tam poszło ;-)

    A gdzie poszło?

    I zapewne było to ostatnie konto zarejestrowane na dany numer w bliku, tylko
    użytkownikowi wydawałomsię inaczej.

  • 6. Data: 2023-02-15 15:22:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 15 lutego 2023 o 12:51:12 UTC+1 Eneuel napisał(a):
    > "J.F" pyta:
    >
    > : Da sie tą rejestracje w ogole jakos odczytać ?
    >
    > Czasami widzę także numer bankowego konta -- nie tylko numer
    > telefonu...

    Podobno IKO pokazuje.

  • 7. Data: 2023-02-16 00:17:29
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Podobno IKO pokazuje.

    IKO pokazuje pełen numer. Podobnie apka Millennium.
    Apka mbanku pokazuje *** *** i trzy ostatnie cyferki.
    No tak, mam trzy numery podpięte do trzech banków i trzy apki na jednym
    sprytfonie. Według mnie nie można mieć jednego numeru w dwóch/trzech
    bankach jednocześnie - rejestracja w drugim wyłącza w pierwszym.

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2023-02-16 04:09:37
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 lut 2023 o 00:17, Alf/red/ pisze:

    > sprytfonie. Według mnie nie można mieć jednego numeru w dwóch/trzech
    > bankach jednocześnie - rejestracja w drugim wyłącza w pierwszym.

    Też tak myślę -- przewiązywałem ;) numer dziesiątki razy...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,n

  • 9. Data: 2023-02-16 13:04:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Feb 2023 06:22:33 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > Podobno IKO pokazuje.

    Pokazuje tylko "obecnie do twojego numeru telefonu jest przypisany
    rachunek w innym banku".

    J.

  • 10. Data: 2023-02-16 13:07:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Feb 2023 00:17:29 +0100, Alf/red/ wrote:

    > IKO pokazuje pełen numer. Podobnie apka Millennium.

    W ktorym miejscu pokazuja ?

> [...]
    > sprytfonie. Według mnie nie można mieć jednego numeru w dwóch/trzech
    > bankach jednocześnie - rejestracja w drugim wyłącza w pierwszym.

    Ale to apki ci pokazuja "wlasne" numery a nie te przypisane obce ...
    konta. Albo choc obce banki.

    Choc po wlaczeniu operowania kontem w innym banku ... kto wie :-)

    J.