  • 11. Data: 2009-06-18 15:02:44
    Temat: Re: Czy dziś czeka nas panika bysi ?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > dzis 1880 na close !!!!
    >
    > No to zobaczymy za 20 min czy odejdziesz do smietnika historii.....

    Odeszedł.... :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2009-06-18 17:22:28
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 18-06-2009 o 15:37:22 tes <t...@g...com> napisał(a):

    > a ja jednak mysle ze dzis zobaczymy 1880

    słabo myślisz. Pisanie nawet 10 listow nie zmieni wyniku.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 13. Data: 2009-06-18 21:02:02
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Myślę że się mylisz ;], max w ciągu 2 tyg. będzie powrót na 2k pkt.
    Ciekawe co w przeciągu tych 2 tygodni się stanie. Może znajdą w Polsce złoża
    ropy większe niż w Ameryce. Albo złoża gazu 3 razy większe niż w Rosji. I
    jeszcze odkrywkową kopalnię złota z zasobami na 150 lat. Stan giełdy
    odzwierciedla stan gospodarki, bo giełda opiera się na przedsiębiorstwach. A te
    na razie ostro dołują. Dokąd to się nie zmieni i firmy nie wyjdą na prostą to
    ruchy na giełdzie będą takie że po każdym maksymalnym wzroście wskaźników będzie
    spadek i kolejny wzrost ale nie do poprzedniego pułapu tylko niżej. Próba
    zarobienia w takiej sytuacji jest bardzo ryzykowna. Tylko ludzie bez instynktu
    samozachowawczego biorą udział w tej grze.

  • 14. Data: 2009-06-19 07:17:26
    Od: iktorn <n...@e...com>

    kogutek pisze:
> [...]
    > zarobienia w takiej sytuacji jest bardzo ryzykowna. Tylko ludzie bez instynktu
    > samozachowawczego biorą udział w tej grze.

    Ktos tu sie na wzrosty nie zalapal? :-)
    Jak gospodarka juz ma sie dobrze to sie raczej powoli ucieka z gieldy a
    nie na nia wchodzi.

  • 15. Data: 2009-06-19 08:40:52
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On Jun 18, 11:02 pm, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

> [...]
    > zarobienia w takiej sytuacji jest bardzo ryzykowna. Tylko ludzie bez instynktu
    > samozachowawczego biorą udział w tej grze.

    E tam giełda dyskontuje wszystko to głównie psychologia, zresztą
    giełda wyprzedza stan gospodarki przecież.

  • 16. Data: 2009-06-19 14:52:29
    Od: TomoT <T...@g...com>

    dzis w koncowce sesji rozpoczela sie panika bysi, panika w kupowaniu,
    tylko nie wiem czy o taka panike koledze chodzilo ;)

  • 17. Data: 2009-06-20 07:28:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis"

    >Hmm dzisiaj pewnie nie, ale może jutro? Ja myślę poważnie o pozbyciu się
    funduszy inwestycyjnych na jakiś czas.

    Granie fundami to cienki pomysł

  • 18. Data: 2009-06-20 07:29:19
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Nie ma powodu do podniety.
    Po prostu zrobili 50% zniesienia.

  • 19. Data: 2009-06-21 14:06:05
    Od: Aldik <b...@g...com>

    On Jun 20, 9:28 am, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:
    > Użytkownik "Delfino Delphis"

    > funduszy inwestycyjnych na jakiś czas.
    >
    > Granie fundami to cienki pomysł

    Bo ja wiem, od stycznia nawet nieźle mi idzie ;] wiem, że gorsza to
    niż giełda ale zabawa jest przednia. Konwertuje sobie jednostki w
    ramach parasola DWS. Jedyny problem to przewidzieć zmiany z
    tygodniowym wyprzedzeniem ;]. Fundusze są mało płynne, dają średnie
    wyniki i można się czasami nieźle pomylić i wtopić np 4% w ciągu
    jednego dnia. Ale fakt gra się na nich średnio. Jednak były fajne
    opcje zarobienia np. Unidolar obligacje USD > DWS Gold > DWS BRIC.
    Strategia skakania :] najgorsze jest to, że przy każdej sprzedaży
    płaci się podatek.

  • 20. Data: 2009-06-21 23:26:59
    Temat: Re: Czy dzi? czeka nas panika bysi ?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > Granie fundami to cienki pomysł

    Włożyłem część pieniędzy w zagraniczne, bo mogę grać tylko na GPW, a chcę
    dywersyfikować :)