  • 21. Data: 2009-06-22 07:06:51
    Temat: Re: Czy dzi? czeka nas panika bysi ?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:h1m8mj$e8c$1@inews.gazeta.pl...
    skippy wrote:

    >Włożyłem część pieniędzy w zagraniczne, bo mogę grać tylko na GPW, a chcę
    dywersyfikować :)

    Dywersyfikacja to nie znaczy "kupowanie różnych walorów".
    Chyba że po prostu urozmaicasz portfel, a nie zmniejszasz ryzyko.

  • 22. Data: 2009-06-22 07:22:48
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dywersyfikacja to nie znaczy "kupowanie różnych walorów".
    > Chyba że po prostu urozmaicasz portfel, a nie zmniejszasz ryzyko.

    O, to coś nowego... ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2009-06-22 07:49:11
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:h1nc2f$6rp$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > O, to coś nowego... ;-)

    Czyli dywersyfikacja portfela i dywersyfikacja ryzyka to to samo?

  • 24. Data: 2009-06-22 08:28:02
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:h1nc2f$6rp$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Czyli dywersyfikacja portfela i dywersyfikacja ryzyka to to samo?

    Dla nie których jak kupią jaka brązowe i jak kupią jajka białe to właśnie
    dywersyfikacja. O drugim składniku tej dywersyfikacji już zapominają i po co
    ona jest. Jak zwykle jest szkoła falenicka i otwocka.

  • 25. Data: 2009-06-22 18:30:49
    Temat: Re: Czy dziś czeka nas panika bysi ?
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Jeremiasz Kafelski wrote: