eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ecard popłynie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 52

  • 11. Data: 2004-12-06 11:03:09
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
    > reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
    > Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
    > banku z reklamacja.

    No ale ty chyba jednak do organizacji za posrednictwem twojego banku
    skladasz reklamacje.
    Visa kaze oddac - bank ci kase oddaje, a pozniej szuka komu by zabrac -
    pada na eCard - ktory niech szuka u zarzadcy komisarycznego ;)
    No ale to sa w tej chwili dywagacje - zobaczymy po wynikach eCardu - pewnie
    jakas rezerwe bedzie musial w takiej sytuacji zrobic - jesli ten tok
    rozumowania jest dobry.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    Banki, karty, konta oraz public relations.
    Zadbaj o swoje pieniądze!


  • 12. Data: 2004-12-06 11:04:59
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
    > reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
    > Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
    > banku z reklamacja.
    >
    > Oczywiscie pozostaje kwestia ubezpieczenia. Ale nie wiem, czy ktoras z
    > kart wydawanych w Polsce ma ubezpieczenie od niezrealizowania
    > zamowienia.

    Mnie się taka reklamacja udała. Trwało to co prawda prawie 5 miesięcy, ale
    wynik był pozytywny. Zapłaciłam za 2 płytki kartą Inteligo, płytek nie
    dostałam. Wysłałam do Inteligo druczek reklamacji karcianej (tam jest
    opcja - zmówienie nie zrealizowane) i czeeeekałam :-) Kwota co prawda
    niewysoka (17,5 dolca), ale reklamowałam dla zasady.


  • 13. Data: 2004-12-06 11:45:14
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    >> OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
    >> reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
    >> Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
    >> banku z reklamacja.
    >
    > No ale ty chyba jednak do organizacji za posrednictwem twojego banku
    > skladasz reklamacje.

    Nie wiem, nigdy w takiej sytuacji nie bylem.

    > Visa kaze oddac - bank ci kase oddaje, a pozniej szuka komu by zabrac -
    > pada na eCard - ktory niech szuka u zarzadcy komisarycznego ;)
    > No ale to sa w tej chwili dywagacje - zobaczymy po wynikach eCardu -
    > pewnie jakas rezerwe bedzie musial w takiej sytuacji zrobic - jesli ten
    > tok rozumowania jest dobry.

    No, jestem ciekaw co z tygo wyniknie.

    Bartol


  • 14. Data: 2004-12-06 11:46:02
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    >>OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
    >>reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
    >>Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
    >>banku z reklamacja.
    >
    > Mnie się taka reklamacja udała. Trwało to co prawda prawie 5 miesięcy, ale
    > wynik był pozytywny. Zapłaciłam za 2 płytki kartą Inteligo, płytek nie
    > dostałam. Wysłałam do Inteligo druczek reklamacji karcianej (tam jest
    > opcja - zmówienie nie zrealizowane) i czeeeekałam :-) Kwota co prawda
    > niewysoka (17,5 dolca), ale reklamowałam dla zasady.

    Ale jajca, nie wpadlbym na to.

    Bartol


  • 15. Data: 2004-12-06 11:48:43
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale jajca, nie wpadlbym na to.

    Przejrzałam po prostu reklamacyjny formularz Visy i tam była wersja z
    nieotrzymaniem zamówionego towaru. No to zadzwoniłam do Inteligo i po
    pokonaniu oporu I-linki (która oczywiście próbowała mnie ze wszystkich sił
    zniechęcic do składania reklamacji) dowiedziałam się, że mam przesłać
    formularz i czeeekać :-) Zadziałało.


  • 16. Data: 2004-12-06 12:09:02
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: "Mx My" <m...@o...pl>

    >> Ale jajca, nie wpadlbym na to.
    >
    >Przejrzałam po prostu reklamacyjny formularz Visy i tam była wersja z
    >nieotrzymaniem zamówionego towaru. No to zadzwoniłam do Inteligo i po
    >pokonaniu oporu I-linki (która oczywiście próbowała mnie ze wszystkich sił
    >zniechęcic do składania reklamacji) dowiedziałam się, że mam przesłać
    >formularz i czeeekać :-) Zadziałało.

    A gdzie taki formularz jest dostępny?


    mxmy
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl


  • 17. Data: 2004-12-06 12:11:54
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 6 Dec 2004 11:29:21 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Czysto teoretycznie. Bo klient sklada reklamacje w banku, ktory wydal mu
    >karte, a nie w CA. Bank uzywa standardowego formularza organizacji - i jest
    >zobowiazany do zachowania ustalen np. VISY. A ta kaze oddac kase - bo
    >zostanie spelniona przeslanka. I teraz - bank tez bedzie szukal winnego - i
    >leci do eCardu, ktorego ryzykuje wlasnie roznego rodzaju fraudy czy takie
    >jak ta sytuacja. I to CA ma problem skad wziac kase, bo to CA podpisywalo
    >umowe z AirPolonia, a nie poszczegolne banki.

    Ale IMHO klient nie ma podstaw, żeby złożyć reklamacje w banku.
    Ponieważ usługę AirPolonii kupił i została mu sprzedana rezerwacja, a
    że nie wywiązali się z wykonania usługi to ich wina a nie CA.
    Raczej każdy bank odrzuci takową reklamację ... ale jak nie to
    rzeczywiście mogą mieć ciepło ;). Choć szczerze w to wątpie i jak dla
    mnie to taki rozwój sytuacji nie jest realny (bo IMHO bezpodstawny).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com


  • 18. Data: 2004-12-06 12:15:48
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 6 Dec 2004 12:48:43 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >> Ale jajca, nie wpadlbym na to.
    >
    >Przejrzałam po prostu reklamacyjny formularz Visy i tam była wersja z
    >nieotrzymaniem zamówionego towaru. No to zadzwoniłam do Inteligo i po
    >pokonaniu oporu I-linki (która oczywiście próbowała mnie ze wszystkich sił
    >zniechęcic do składania reklamacji) dowiedziałam się, że mam przesłać
    >formularz i czeeekać :-) Zadziałało.

    Kurcze, to może mi też to zadzała, jak złożę taką reklamację na
    transakcje przeprowadzoną na eBay przez Bidpaya ?
    Gostek nie wysyłał mi towaru (wartość ok $100). Może też to poskutkuje
    ? Jakiś czas graniczny składania takiej reklamacji jest ??

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com


  • 19. Data: 2004-12-06 12:17:38
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ale IMHO klient nie ma podstaw, żeby złożyć reklamacje w banku.
    > Ponieważ usługę AirPolonii kupił i została mu sprzedana rezerwacja, a

    Nie kupil. Gdyby kupil i polecial to bylo by ok.

    > że nie wywiązali się z wykonania usługi to ich wina a nie CA.

    No nie wina ca, ale ca odpowiada za swoich klientow wobec wystawcow.

    > Raczej każdy bank odrzuci takową reklamację ... ale jak nie to

    Nie odrzuci

    > rzeczywiście mogą mieć ciepło ;). Choć szczerze w to wątpie i jak dla
    > mnie to taki rozwój sytuacji nie jest realny (bo IMHO bezpodstawny).

    Niestety, ale sie mylisz...

    Pozdr.,
    Piotr



  • 20. Data: 2004-12-06 12:18:14
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A gdzie taki formularz jest dostępny?

    Na stronie Inteligo. A tak przy okazji - przejrzałam go jeszcze raz i wersji
    z niezrealizowaniem zamówienia nie ma. Czyżby coś zmienili od kwietnia?

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1