-
11. Data: 2004-12-06 11:03:09
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
> OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
> reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
> Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
> banku z reklamacja.
No ale ty chyba jednak do organizacji za posrednictwem twojego banku
skladasz reklamacje.
Visa kaze oddac - bank ci kase oddaje, a pozniej szuka komu by zabrac -
pada na eCard - ktory niech szuka u zarzadcy komisarycznego ;)
No ale to sa w tej chwili dywagacje - zobaczymy po wynikach eCardu - pewnie
jakas rezerwe bedzie musial w takiej sytuacji zrobic - jesli ten tok
rozumowania jest dobry.
--
Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
Banki, karty, konta oraz public relations.
Zadbaj o swoje pieniądze!
-
12. Data: 2004-12-06 11:04:59
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
> reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
> Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
> banku z reklamacja.
>
> Oczywiscie pozostaje kwestia ubezpieczenia. Ale nie wiem, czy ktoras z
> kart wydawanych w Polsce ma ubezpieczenie od niezrealizowania
> zamowienia.
Mnie się taka reklamacja udała. Trwało to co prawda prawie 5 miesięcy, ale
wynik był pozytywny. Zapłaciłam za 2 płytki kartą Inteligo, płytek nie
dostałam. Wysłałam do Inteligo druczek reklamacji karcianej (tam jest
opcja - zmówienie nie zrealizowane) i czeeeekałam :-) Kwota co prawda
niewysoka (17,5 dolca), ale reklamowałam dla zasady.
-
13. Data: 2004-12-06 11:45:14
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
>> OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
>> reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
>> Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
>> banku z reklamacja.
>
> No ale ty chyba jednak do organizacji za posrednictwem twojego banku
> skladasz reklamacje.
Nie wiem, nigdy w takiej sytuacji nie bylem.
> Visa kaze oddac - bank ci kase oddaje, a pozniej szuka komu by zabrac -
> pada na eCard - ktory niech szuka u zarzadcy komisarycznego ;)
> No ale to sa w tej chwili dywagacje - zobaczymy po wynikach eCardu -
> pewnie jakas rezerwe bedzie musial w takiej sytuacji zrobic - jesli ten
> tok rozumowania jest dobry.
No, jestem ciekaw co z tygo wyniknie.
Bartol
-
14. Data: 2004-12-06 11:46:02
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Glenn napisał:
>>OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
>>reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
>>Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
>>banku z reklamacja.
>
> Mnie się taka reklamacja udała. Trwało to co prawda prawie 5 miesięcy, ale
> wynik był pozytywny. Zapłaciłam za 2 płytki kartą Inteligo, płytek nie
> dostałam. Wysłałam do Inteligo druczek reklamacji karcianej (tam jest
> opcja - zmówienie nie zrealizowane) i czeeeekałam :-) Kwota co prawda
> niewysoka (17,5 dolca), ale reklamowałam dla zasady.
Ale jajca, nie wpadlbym na to.
Bartol
-
15. Data: 2004-12-06 11:48:43
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> Ale jajca, nie wpadlbym na to.
Przejrzałam po prostu reklamacyjny formularz Visy i tam była wersja z
nieotrzymaniem zamówionego towaru. No to zadzwoniłam do Inteligo i po
pokonaniu oporu I-linki (która oczywiście próbowała mnie ze wszystkich sił
zniechęcic do składania reklamacji) dowiedziałam się, że mam przesłać
formularz i czeeekać :-) Zadziałało.
-
16. Data: 2004-12-06 12:09:02
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: "Mx My" <m...@o...pl>
>> Ale jajca, nie wpadlbym na to.
>
>Przejrzałam po prostu reklamacyjny formularz Visy i tam była wersja z
>nieotrzymaniem zamówionego towaru. No to zadzwoniłam do Inteligo i po
>pokonaniu oporu I-linki (która oczywiście próbowała mnie ze wszystkich sił
>zniechęcic do składania reklamacji) dowiedziałam się, że mam przesłać
>formularz i czeeekać :-) Zadziałało.
A gdzie taki formularz jest dostępny?
mxmy
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
17. Data: 2004-12-06 12:11:54
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Dentarg <d...@i...com>
On Mon, 6 Dec 2004 11:29:21 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
<m...@p...pl> wrote:
>Czysto teoretycznie. Bo klient sklada reklamacje w banku, ktory wydal mu
>karte, a nie w CA. Bank uzywa standardowego formularza organizacji - i jest
>zobowiazany do zachowania ustalen np. VISY. A ta kaze oddac kase - bo
>zostanie spelniona przeslanka. I teraz - bank tez bedzie szukal winnego - i
>leci do eCardu, ktorego ryzykuje wlasnie roznego rodzaju fraudy czy takie
>jak ta sytuacja. I to CA ma problem skad wziac kase, bo to CA podpisywalo
>umowe z AirPolonia, a nie poszczegolne banki.
Ale IMHO klient nie ma podstaw, żeby złożyć reklamacje w banku.
Ponieważ usługę AirPolonii kupił i została mu sprzedana rezerwacja, a
że nie wywiązali się z wykonania usługi to ich wina a nie CA.
Raczej każdy bank odrzuci takową reklamację ... ale jak nie to
rzeczywiście mogą mieć ciepło ;). Choć szczerze w to wątpie i jak dla
mnie to taki rozwój sytuacji nie jest realny (bo IMHO bezpodstawny).
pzdr,
Dentarg
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
-
18. Data: 2004-12-06 12:15:48
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Dentarg <d...@i...com>
On Mon, 6 Dec 2004 12:48:43 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
wrote:
>> Ale jajca, nie wpadlbym na to.
>
>Przejrzałam po prostu reklamacyjny formularz Visy i tam była wersja z
>nieotrzymaniem zamówionego towaru. No to zadzwoniłam do Inteligo i po
>pokonaniu oporu I-linki (która oczywiście próbowała mnie ze wszystkich sił
>zniechęcic do składania reklamacji) dowiedziałam się, że mam przesłać
>formularz i czeeekać :-) Zadziałało.
Kurcze, to może mi też to zadzała, jak złożę taką reklamację na
transakcje przeprowadzoną na eBay przez Bidpaya ?
Gostek nie wysyłał mi towaru (wartość ok $100). Może też to poskutkuje
? Jakiś czas graniczny składania takiej reklamacji jest ??
pzdr,
Dentarg
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
-
19. Data: 2004-12-06 12:17:38
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: "Piotr" <p...@c...cz>
> Ale IMHO klient nie ma podstaw, żeby złożyć reklamacje w banku.
> Ponieważ usługę AirPolonii kupił i została mu sprzedana rezerwacja, a
Nie kupil. Gdyby kupil i polecial to bylo by ok.
> że nie wywiązali się z wykonania usługi to ich wina a nie CA.
No nie wina ca, ale ca odpowiada za swoich klientow wobec wystawcow.
> Raczej każdy bank odrzuci takową reklamację ... ale jak nie to
Nie odrzuci
> rzeczywiście mogą mieć ciepło ;). Choć szczerze w to wątpie i jak dla
> mnie to taki rozwój sytuacji nie jest realny (bo IMHO bezpodstawny).
Niestety, ale sie mylisz...
Pozdr.,
Piotr
-
20. Data: 2004-12-06 12:18:14
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> A gdzie taki formularz jest dostępny?
Na stronie Inteligo. A tak przy okazji - przejrzałam go jeszcze raz i wersji
z niezrealizowaniem zamówienia nie ma. Czyżby coś zmienili od kwietnia?