-
1. Data: 2004-12-05 12:38:35
Temat: Czy ecard popłynie?
Od: "Piotr" <p...@c...cz>
Hm,
jako iż wszystko wskazuje że apn juz się nie podniesie - to czy ecard
popłynie? Przy kilkudziesięciu mln pln straty raczej marne szanse na
odzyskanie kasy maja... 53 tys sprzedanych biletow lekko liczac 200 zl szt
daje to ponad 10 mln w plecy...
Pozdr.,
Piotr
-
2. Data: 2004-12-05 13:12:50
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 5 Dec 2004 13:38:35 +0100, "Piotr" <p...@c...cz> wklepał(-a):
>Hm,
>
>jako iż wszystko wskazuje że apn juz się nie podniesie - to czy ecard
>popłynie? Przy kilkudziesięciu mln pln straty raczej marne szanse na
>odzyskanie kasy maja... 53 tys sprzedanych biletow lekko liczac 200 zl szt
>daje to ponad 10 mln w plecy...
Jakich biletów?
--
Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/
-
3. Data: 2004-12-05 13:20:48
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
> Jakich biletów?
To nie slyszales, ze AirPolonia w koncu padla?
--
Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
Banki, karty, konta oraz public relations.
Zadbaj o swoje pieniądze!
-
4. Data: 2004-12-05 13:27:14
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
>> Jakich biletów?
>
> To nie slyszales, ze AirPolonia w koncu padla?
Dlaczego mialby bekac? Klient placi karta, eCard sciaga mu kase z konta
i przekazuje sprzedawcy. Nie sadze, by dawal sprzedawcy swoja kase, a
dopiero potem sciagal od klienta. Myle sie?
Bartol
-
5. Data: 2004-12-05 13:37:43
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 5 Dec 2004 14:20:48 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
<m...@p...pl> wklepał(-a):
>To nie slyszales, ze AirPolonia w koncu padla?
A skąd mam wiedzieć, co znaczy skrót "apn"? Mi się kojarzy z Access Point Name.
;)
--
Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/
-
6. Data: 2004-12-05 22:39:01
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: "Piotr" <p...@c...cz>
> Dlaczego mialby bekac? Klient placi karta, eCard sciaga mu kase z konta
> i przekazuje sprzedawcy. Nie sadze, by dawal sprzedawcy swoja kase, a
Klient składa reklamację a ecard nie ma od kogo sciagnac... Poszukaj w
archiwum - bylo o tym jakis czas temu gdy pojawily sie informacje o
problemach airpolonii.
Pozdr.,
Piotr
-
7. Data: 2004-12-06 08:29:45
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Dentarg <d...@i...com>
On Sun, 5 Dec 2004 23:39:01 +0100, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:
>> Dlaczego mialby bekac? Klient placi karta, eCard sciaga mu kase z konta
>> i przekazuje sprzedawcy. Nie sadze, by dawal sprzedawcy swoja kase, a
>
>Klient składa reklamację a ecard nie ma od kogo sciagnac... Poszukaj w
>archiwum - bylo o tym jakis czas temu gdy pojawily sie informacje o
>problemach airpolonii.
ecard nie jest tu stroną ... klient może reklamacje w airpolonii
złożyć albo u siebie w banku, ale ta druga raczej nie przejdzie.
Klient nie ma umowy z ecardem, także chyba swego tam nie dojdzie ...
ale może się mylę ?
pzdr,
Dentarg
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
-
8. Data: 2004-12-06 10:23:27
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Dentarg napisał:
>>>Dlaczego mialby bekac? Klient placi karta, eCard sciaga mu kase z konta
>>>i przekazuje sprzedawcy. Nie sadze, by dawal sprzedawcy swoja kase, a
>>
>>Klient składa reklamację a ecard nie ma od kogo sciagnac... Poszukaj w
>>archiwum - bylo o tym jakis czas temu gdy pojawily sie informacje o
>>problemach airpolonii.
>
> ecard nie jest tu stroną ... klient może reklamacje w airpolonii
> złożyć albo u siebie w banku, ale ta druga raczej nie przejdzie.
>
> Klient nie ma umowy z ecardem, także chyba swego tam nie dojdzie ...
> ale może się mylę ?
Otoz to. Dokladnie tak samo mi sie wydaje. W koncu eCard prawidlowo
przeprowadzil transakcje. A ze sprzedajacy wymiekl, to juz nie problem CA.
Bartol
-
9. Data: 2004-12-06 10:29:21
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
> Otoz to. Dokladnie tak samo mi sie wydaje. W koncu eCard prawidlowo
> przeprowadzil transakcje. A ze sprzedajacy wymiekl, to juz nie
> problem CA.
Czysto teoretycznie. Bo klient sklada reklamacje w banku, ktory wydal mu
karte, a nie w CA. Bank uzywa standardowego formularza organizacji - i jest
zobowiazany do zachowania ustalen np. VISY. A ta kaze oddac kase - bo
zostanie spelniona przeslanka. I teraz - bank tez bedzie szukal winnego - i
leci do eCardu, ktorego ryzykuje wlasnie roznego rodzaju fraudy czy takie
jak ta sytuacja. I to CA ma problem skad wziac kase, bo to CA podpisywalo
umowe z AirPolonia, a nie poszczegolne banki.
--
Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
Banki, karty, konta oraz public relations.
Zadbaj o swoje pieniądze!
-
10. Data: 2004-12-06 11:00:40
Temat: Re: Czy ecard popłynie?
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
>> Otoz to. Dokladnie tak samo mi sie wydaje. W koncu eCard prawidlowo
>> przeprowadzil transakcje. A ze sprzedajacy wymiekl, to juz nie
>> problem CA.
>
> Czysto teoretycznie. Bo klient sklada reklamacje w banku, ktory wydal mu
> karte, a nie w CA. Bank uzywa standardowego formularza organizacji - i
> jest zobowiazany do zachowania ustalen np. VISY. A ta kaze oddac kase -
> bo zostanie spelniona przeslanka. I teraz - bank tez bedzie szukal
> winnego - i leci do eCardu, ktorego ryzykuje wlasnie roznego rodzaju
> fraudy czy takie jak ta sytuacja. I to CA ma problem skad wziac kase, bo
> to CA podpisywalo umowe z AirPolonia, a nie poszczegolne banki.
OK, ale czy na pewno bank jest strona? Czy bank w ogole bedzie taka
reklamacje rozpatrywal? To tak jakbym zlecil przelew za jakis produkt.
Po zleceniu przelewu forma padla i produktu nie wyslala. A ja lece do
banku z reklamacja.
Oczywiscie pozostaje kwestia ubezpieczenia. Ale nie wiem, czy ktoras z
kart wydawanych w Polsce ma ubezpieczenie od niezrealizowania zamowienia.
Bartol