  • 1. Data: 2012-07-27 17:42:00
    Temat: Czy już wiadomo, dokąd po 20 sierpnia?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy już są opracowane plany ewakuacji z oszczędnego w Mille?
    Jeśli nie -- ja leję optymalnie (chyba 5,8%) i (chyba 6.2% na
    pół roku) merytorycznie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-07-27 18:25:36
    Temat: Re: Czy już wiadomo, dokąd po 20 sierpnia?
    Od: "apap" <a...@g...pl>

    ja się wycofuję z Klonów i Optimy i obstawiam na Mille na 7% (lokata millenet
    z happy hour).

  • 3. Data: 2012-07-28 02:48:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "apap" juufe0$3be$...@i...gazeta.pl

    > ja się wycofuję z Klonów i Optimy i obstawiam
    > na Mille na 7% (lokata millenet z happy hour).

    Dzięki za info.
    Ta lokata nie ma ograniczeń czasowych jak oszczędne w Mille?
    Ja nie ,,klonowałem'' w ogóle.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-07-29 00:13:41
    Od: "apap" <a...@g...pl>

    > Ta lokata nie ma ograniczeń czasowych jak oszczędne w Mille?

    HH to szczególna promocja "lokaty millenet". Jak długo będzie trwała? Nie
    wiadomo, ale na razie nie zapowiadają zakończenia. Można wyciągnąć 7% pod
    warunkiem założenia lokaty na okres 93-183dni w czasie trwania HH; Max. kwota
    100tys. (w jednej promocji). Haczyk: trzeba mieć przygotowaną kasę na koncie
    (może być to rachunek oszczędnościowy, bo przelew z niego na ror jest
    natychmiastowy, ale w miesiącu tylko jeden taki przelew jest darmowy), no i
    trzeba czatować na ogłoszenie HH. A ogłaszają je na głównej stronie, raz w
    tygodniu w godz. 9-10. Ogłoszenie polega na tym, że: "dziś są HH, w godz. od
    10-13 można założyć lokatę millenet na specjalnej promocji +2%". Zakładasz
    lokatę w tych godzinach i cieszysz się wyższym niż standardowe oprocentowaniem
    :) Ostatnio akcja była 25.07. Gwoli uzupełnienia: śledziłem HH od miesiąca i
    zawsze okresy lokat to: od 16 do 61 dni oraz od 93 do 183 dni, zaś godziny
    promocji w danym dniu są zmieniane - ostatnio było 10-13, kiedyś było 13-16.

  • 5. Data: 2012-07-29 19:40:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "apap" jv1o6l$h2c$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > promocji w danym dniu są zmieniane - ostatnio było 10-13, kiedyś było 13-16.

    Ciuciubabka... Śmiech to zdrowie...
    Do KB nie mogę załogować się. Próba logowania nie daje
    żadnego efektu poza wyczyszczeniem pola loginu i pola hasła.

    Chyba lepsza ciuciubabka Mille niż lekceważenie KB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-07-29 23:17:40
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 2012-07-29 00:13, apap pisze:

    > Haczyk: trzeba mieć przygotowaną kasę na koncie
    > (może być to rachunek oszczędnościowy, bo przelew z niego na ror jest
    > natychmiastowy, ale w miesiącu tylko jeden taki przelew jest darmowy),

    Albo szybko pobiec do bankomatu/ów albo oddziału innego banku, wypłacić
    gotówkę, pobiec do Mille, wpłacić w kasie i skorzystać z HH ;-)

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 7. Data: 2012-07-30 01:32:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał Rolka" jv499s$p2s$...@a...ymmv.pl

    > Albo szybko pobiec do bankomatu/ów albo oddziału innego banku, wypłacić gotówkę,
    pobiec do Mille, wpłacić w kasie i skorzystać z
    > HH ;-)

    (; Odpada. Z powodu uszkodzonego kręgosłupa nie mogę szybko biegać. ;)
    Chyba dziś jeszcze wypowiem umowę o Ekstrakonto w KB.
    [po cholerę mam biegać po zakupy 5 razy w miesiącu]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-07-30 03:07:10
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > (; Odpada. Z powodu uszkodzonego kręgosłupa nie mogę szybko biegać. ;)
    > Chyba dziś jeszcze wypowiem umowę o Ekstrakonto w KB.
    > [po cholerę mam biegać po zakupy 5 razy w miesiącu]

    Wystarczy zrezygnować z karty, a po zakupy nie będziesz musiał biegać... :-)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2012-07-30 03:09:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.07.2012 21:07, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Wystarczy zrezygnować z karty, a po zakupy nie będziesz musiał biegać... :-)

    Zdajesz sobie sprawe, ze dyskutujesz z trollem?

  • 10. Data: 2012-07-30 04:39:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:

    > Zdajesz sobie sprawe, ze dyskutujesz z trollem?

    Nie. On mimo wszystko (mimo mimo wszystko....) puszcza tu pewne
    merytoryczne treści. Trollem to był Expert (ach, dziś nie ma już takich
    trolli jak dawniej...)

    --
    MiCHA