  • 1. Data: 2008-11-08 21:41:46
    Temat: Czy kazda maestro/mastercard jest taka wsiowa?
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam dziwne wrazenie (bo zawsze mialem tylko karty visa) ze maestro (mastercard
    ciut mniej) są wykonane z plastiku ktore przy porownaniu z karta visa
    sprawiaja wrazenie wykonania z tektury ...

    zludzenie to czy norma ? Karty z bzwbk

  • 2. Data: 2008-11-08 21:51:29
    Temat: Re: Czy kazda maestro/mastercard jest taka wsiowa?
    Od: NoName <n...@n...pl>

    autor pisze:
> [...]
    > ciut mniej) są wykonane z plastiku ktore przy porownaniu z karta visa
    > sprawiaja wrazenie wykonania z tektury ...

    A ja myslalem ze Wiocha zieje kazda VISA a najbardziej PLATYNA

  • 3. Data: 2008-11-09 00:36:06
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > A ja myslalem ze Wiocha zieje kazda VISA a najbardziej PLATYNA
    powiedział co wiedział :-)

  • 4. Data: 2008-11-09 03:17:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    autor wrote:
> [...]
    > ciut mniej) są wykonane z plastiku ktore przy porownaniu z karta visa
    > sprawiaja wrazenie wykonania z tektury ...

    karty trzaskają jakieś firmy niezależnie od "marki".
    Wszystko zależy kto gdzie karty zamawia.

  • 5. Data: 2008-11-09 14:07:00
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 8 Nov 2008 21:41:46 +0000 (UTC), autor napisał(a):

> [...]
    > ciut mniej) są wykonane z plastiku ktore przy porownaniu z karta visa
    > sprawiaja wrazenie wykonania z tektury ...

    Moj mastercard z BZWBK po miesiącu starł się tak niemiłosiernie, że wygląda
    jakbym nosił go w kieszeni pomiędzy dwoma kawałkami papieru ściernego. Co
    do samej organizacji - zawsze bardziej wolałem Mastera niż Visę (jakoś
    Masterowski hologram podobał mi się bardziej niż ten na Visie :)