-
1. Data: 2002-05-07 06:48:52
Temat: Czy ktoś ma problemy z działaniem Inteligo?
Od: "Cube" <p...@p...onet.pl>
Hej,
od kilku dni są ewidentne problemy które obajawiają się problemami w
zalogowaniu i odświeżaniu stron serwisu webowego.
W moim przypadku działa to tak samo kiepsko niezależnie czy korzystam z
łącza ISDN via TPSA, czy próbuję z firmy która ma łącze stałe o dużej
przepustowości przypiętę bezpośrednio do dużego ISP.
Czy ktoś z was również ma te problemy i ewentualnie wie o co chodzi?
C.
------------------------
Hi,
mam dokładnie ten sam problem z domu po łączu ISDN do TPSA. Aktualnie z
pracy (łącze stałe i to silne) nawet zalogowac się nie mogę.
Przy okazji innych spraw pytałem Panią kosultatntkę dzisiaj o ten problem
ale nie powiedziała nic konkretnego.
BTW - podobny problem zdarzał się również w przeszłości.
Grupowicze - ktoś coś wie?
;-),C.
"mimod" <m...@p...pl> wrote in message news:ab5do5$53o$1@news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Od paru dni obserwuje pewien defekt dzialania Inteligo - po zalogowaniu
sie
> na konto i checi przejscia na zakladke "Przelewy" odswietla sie niemal
pusty
> ekran (widac gorne menu oraz to z lewej natomiast nie odswietlaja sie
> informacje o zdefiniowanych przelewach). Problemy pojawiaja sie rowniez
przy
> probach obejrzenia historii rachunku i przelewie jednorazowym. Ciekaw
jestem
> czy i u Was pojawiaja sie podobne problemy.
>
> Pozdrawiam - Michal
>
>