eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś ma problemy z działaniem Inteligo?Czy ktoś ma problemy z działaniem Inteligo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.
    edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Cube" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy ktoś ma problemy z działaniem Inteligo?
    Date: Tue, 7 May 2002 08:48:52 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 42
    Sender: p...@p...onet.pl@firewall-eth0.eranet.pl
    Message-ID: <ab7tdq$5r5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: firewall-eth0.eranet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1020754170 5989 213.158.197.11 (7 May 2002 06:49:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 May 2002 06:49:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:180524
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,
    od kilku dni są ewidentne problemy które obajawiają się problemami w
    zalogowaniu i odświeżaniu stron serwisu webowego.
    W moim przypadku działa to tak samo kiepsko niezależnie czy korzystam z
    łącza ISDN via TPSA, czy próbuję z firmy która ma łącze stałe o dużej
    przepustowości przypiętę bezpośrednio do dużego ISP.
    Czy ktoś z was również ma te problemy i ewentualnie wie o co chodzi?
    C.
    ------------------------

    Hi,
    mam dokładnie ten sam problem z domu po łączu ISDN do TPSA. Aktualnie z
    pracy (łącze stałe i to silne) nawet zalogowac się nie mogę.
    Przy okazji innych spraw pytałem Panią kosultatntkę dzisiaj o ten problem
    ale nie powiedziała nic konkretnego.
    BTW - podobny problem zdarzał się również w przeszłości.
    Grupowicze - ktoś coś wie?
    ;-),C.
    "mimod" <m...@p...pl> wrote in message news:ab5do5$53o$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Od paru dni obserwuje pewien defekt dzialania Inteligo - po zalogowaniu
    sie
    > na konto i checi przejscia na zakladke "Przelewy" odswietla sie niemal
    pusty
    > ekran (widac gorne menu oraz to z lewej natomiast nie odswietlaja sie
    > informacje o zdefiniowanych przelewach). Problemy pojawiaja sie rowniez
    przy
    > probach obejrzenia historii rachunku i przelewie jednorazowym. Ciekaw
    jestem
    > czy i u Was pojawiaja sie podobne problemy.
    >
    > Pozdrawiam - Michal
    >
    >







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1