  • 1. Data: 2006-08-31 09:33:11
    Temat: Czy ktos zna takie przypadki
    Od: "Mawe" <p...@o...pl>

    Witam jestem tutaj nowy
    Mam maly problem niestety
    chce zaciagnac kredyt mieszkaniowy lecz okazalo sie ze jestem jeszcze winny
    PKO jakies stare odsetki karne gdzie kapital zostal splacony w 2003 r
    wyprowadzilem sie z miejsca zamieszkania zadnych info od banku niedocieraly
    do mnie. Wiec w momecie ubiegania sie o kredy mieszkaniowy okazalo sie ze
    jestem w BIK odsetki zostaly splacone w kwocie 4650 jednorazowo. Lecz w
    bazie BIK bede jeszcze przez 5 lat banki niechca udzielic mi KM z tego
    powodu moje dochody to ok 4000zł netto.(um na czas nieokreslony)
    Moje male pytanie czy ktos z was wie moze jakie banki udzielaja KM tzw
    BIK-owcom z dochodami , wiem tylko ze takim osoba udzielaja kredytu na
    gorszych warunkach ale niewiem ktore banki
    Pozdr

  • 2. Data: 2006-09-01 22:18:29
    Temat: Re: Czy ktos zna takie przypadki
    Od: w...@t...pl (Bankier Amator)

    Witaj,

    Pytanie czy w BIKu odsetki widnieją jako nadal nie spłacone?
    Czy jest zapis, że były w windykacji i już są spłacone.

    Jeśli spłaciłeś wszystko, a w BIKu widnieja dalej niespłacone odsetki,
    udaj się do banku (tego co im wisiałeś pieniadze) i na piśmie poproś o
    sprostowanie w BIKu.
    Bank musi wysłąć taka informacje. Jak sie uprzesz i pojdziesz do
    kierownika czy derektora to wysla to od reki.

    Powinno to pomóc w uzyskaniu kredyty.
    Jednak ze względu na fakt, że zalegałeś nie jestes najlepszym klientem dla
    banku.
    Pewnie bedzie wieksza prowizja.
    Jak szukasz banku bez bigu to patrz na dom bank.

    Powodzenia

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 3. Data: 2006-09-02 07:19:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-09-02 00:18, osobnik Bankier Amator stwierdził, iż:
    > Powinno to pomóc w uzyskaniu kredyty. Jednak ze względu na fakt, że
    > zalegałeś nie jestes najlepszym klientem dla banku.

    To zależy, kiedy spłacił te odsetki. Jeśli teraz, to zapomnij o kredycie.

    > Pewnie bedzie wieksza prowizja.

    Jeśli już, to marża.

    > Jak szukasz banku bez bigu to patrz na dom bank.

    Bez BIGu, to każdy zdaje się bank (chyba żaden nie sprawdza?). Bez BIK'u
    - każdy weryfikuje, nawet Dom Bank. Skończyły się czasy, gdzie Dom Bank
    udzielał kredyty każdemu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl