  • 1. Data: 2006-08-31 09:42:13
    Temat: Kredyt na działkę budowlaną...
    Od: b...@g...com

    Witam,
    nie wyguglałem odpowiedzi to pytam..
    Dwóch doradców z dwóch różnych firm konslutacyjnych odpowiedziało
    mi skrajnie inaczej na zadane problem:
    Chciałbym kupić działke budowlaną pod Wawą - wartość
    (przyjajmniej tak ją postrzega sprzedający) to ok. 100 tys pln (tak
    jak i reszta działek w okolicy). Jak jest z otrzymaniem kredytu na
    taką niaruchomość (abstrachując od zdolności kredytowej) ?

    odp nr 1: "ooj... banki bardzo niechętnie udzielają takich kredytów,
    już lepiej wziąść hipotekę na jakąś posiadaną nieruchomość, a
    jak już bank udziela to tak oprocentowanie ustala na 11-12% w
    frankach...I zerowy wkład owszem jest możliwy, ale rozumie Pan - 12%
    !!!!"

    odp nr 2: " działka budowlana? 3% we frankach. ile Pan ma lat? 28? No
    to na 30 lat...? Ale 20% wkładu własnego by się przydało"

    I która jest odpowiedz jest prawdopodobniejsza? Chodzi mi o to
    oprocentowanie - wkład własny jest w tej chwili dla mnie sprawą
    drugorzędną...

    Help ! :)

    pzdr

  • 2. Data: 2006-08-31 12:16:01
    Temat: Re: Kredyt na działkę budowlaną...
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    b...@g...com wrote in
    ps.com:

    > I która jest odpowiedz jest prawdopodobniejsza? Chodzi mi o to
    > oprocentowanie - wkład własny jest w tej chwili dla mnie sprawą
    > drugorzędną...

    Żadna. Nie ma problemu z kredytami na działki.

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 3. Data: 2006-08-31 15:54:57
    Od: "JotKa" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > b...@g...com wrote in
    ps.com:

    > Żadna. Nie ma problemu z kredytami na działki.

    Dokładnie. Jeżeli jest zdolnośc kredytowa i petent jest wiarygodny to nie ma
    problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    JK.

  • 4. Data: 2006-09-01 07:25:27
    Od: b...@g...com

    Dzięki za dobrą informację :)
    Ze zdolnością nie ma problemu wiec teraz tylko muszę wybrać
    działkę :)

    pzdr

  • 5. Data: 2006-09-01 07:25:36
    Od: b...@g...com

    Dzięki za dobrą informację :)

  • 6. Data: 2006-09-01 08:29:01
    Od: "slon" <s...@o...eu>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Dzięki za dobrą informację :)
    Ze zdolnością nie ma problemu wiec teraz tylko muszę wybrać
    działkę :)

    pzdr

    A przy okazji: gdzie pod W-wa sa dzialki w cenie 100 k pln????

    pozdr.
    Tomek

  • 7. Data: 2006-09-01 09:03:17
    Od: b...@g...com

    slon napisał(a):

    > A przy okazji: gdzie pod W-wa sa dzialki w cenie 100 k pln????
    >
    > pozdr.
    > Tomek

    No tak pod W-wą kilka kilometrów...
    Szukam działki w gminie Halinów - tam są ok. 80-150 zł za metr

  • 8. Data: 2006-09-01 12:17:09
    Od: b...@g...com

    A jeszcze jedno pytanie...
    A jak działką jest jeszcze rolna to też nie ma problemu czy już
    zdecydowanie większy?

    pzdr

  • 9. Data: 2006-09-01 13:51:12
    Od: z...@p...onet.pl

    > Dzięki za dobrą informację :)
    > Ze zdolnością nie ma problemu wiec teraz tylko muszę wybrać
    > działkę :)
    >
    > pzdr

    I znalezc odpowiedni bank. Bo mimo optymistycznych odpowiedzi nie kazdy udzieli
    na 100% wartosci. Ale, rzeczywiscie, jest ich tyle, ze mozna sobie cos wybrac.

  • 10. Data: 2006-09-01 14:24:22
    Od: mario <r...@...migrol.pl>

    b...@g...com wrote:

    > A jeszcze jedno pytanie...
    > A jak działką jest jeszcze rolna to też nie ma problemu czy już
    > zdecydowanie większy?
    >
    > pzdr

    nie dadza na "czysto" rolną no chyba ,że inny kredyt (taki bee)
    inna sprawa, na siedliskową dają - ale nie na każdej siedliskowej można się
    budować (poszukaj w google tego tematu).
    ja mam z pasem zabudowy (mozna się budować (moge sie juz starac o pozwolenie
    na budowe -tak mnie poinformowala gmina) - w sumie to nie wiem czy ona się
    nazywa rolna czy siedliskowa :) i w 2 bankach nie robili wstepnie
    problemu .. tylko chcieli zaswiadczenie z gminy , że można się tam budować
    w innym od razu powiedziała, że jak w w akcie nie bedzie, że budowlana to
    nie dadza

    ostatecznie nie biore kredytu w banku wiec chetnie poczytam wątek sam

    pozdr