  • 1. Data: 2008-11-21 18:04:37
    Temat: Czy ludzie będą panicznie wybierać pieniądze
    Od: "kmek" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak sądzicie czy ludzie beda panicznie wybierac kase ?
    Wielu ludzi którzy mają dużo już wybiera masowo pieniadze

  • 2. Data: 2008-11-21 18:06:54
    Temat: Re: Czy ludzie będą panicznie wybierać pieniądze
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kmek pisze:
    > Witam
    > Jak sądzicie czy ludzie beda panicznie wybierac kase ?
    > Wielu ludzi którzy mają dużo już wybiera masowo pieniadze

    A 95% ludzi ma mało albo nic, więc nie mają co wybierać.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-11-21 18:26:00
    Od: "kmek" <k...@p...onet.pl>

    > A 95% ludzi ma mało albo nic, więc nie mają co wybierać.
    >

    > --
    > Mithos

    ja tez naleze do tych co maja tylko na gaz do auta

    znajomy ktory pracuje w banku gada ze ludzie masowo wybieraja kase z bankow

    czytajac historie wielkich kryzysow zawsze mechanizm i sytuacja ta sama
    czyli nagle cos zwiekszy panike
    i kolejki przed bankami wtedy sie dowiesz ile ludzi jednak ma kase i ze nie
    jest to 5 % tylko duzo wiecej
    a tu zamkniete drzwi napotkasz........

  • 4. Data: 2008-11-21 18:41:08
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > Jak sądzicie czy ludzie beda panicznie wybierac kase ?
    > Wielu ludzi którzy mają dużo już wybiera masowo pieniadze

    Z tego co dzis zauwazylem (w dojcze banku) to wplacaja masowo na lokaty.

  • 5. Data: 2008-11-21 18:55:28
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "kmek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Jak sądzicie czy ludzie beda panicznie wybierac kase ?
    > Wielu ludzi którzy mają dużo już wybiera masowo pieniadze

    ci co mieli "ponad" przeniesli tam gdzie jest 50K Eur (unii).
    Jak prezio podpisze w poniedzialek .. to moze niekoniecznie beda wyciągać.

  • 6. Data: 2008-11-21 18:58:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-21, kmek <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jak sądzicie czy ludzie beda panicznie wybierac kase ?
    > Wielu ludzi którzy mają dużo już wybiera masowo pieniadze

    Najwięcej ludzi to chyba wybierze tak jak co miesiąc.
    Dzień po wypłacie. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-11-21 20:33:56
    Od: "kmek" <k...@p...onet.pl>

    > On 2008-11-21, kmek <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Najwięcej ludzi to chyba wybierze tak jak co miesiąc.
    > Dzień po wypłacie. ;)
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    mhm daj Boże, wiecie Panowie obym nie byl złym prorokiem ale ten wątek
    jescze wróci oby nie w panice

  • 8. Data: 2008-11-21 21:20:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-21, kmek <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > mhm daj Boże, wiecie Panowie obym nie byl złym prorokiem ale ten wątek
    > jescze wróci oby nie w panice

    No to po co siejesz tą panikę?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-11-21 21:35:57
    Od: "kmek" <k...@p...onet.pl>

    > On 2008-11-21, kmek <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No to po co siejesz tą panikę?
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    mysle ze wielu obudzi sie ze snu na koncu wielkiej kolejki przed zamknietym
    bankiem.......

  • 10. Data: 2008-11-21 21:55:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > No to po co siejesz tą panikę?

    Hehe... trole z forum onetu odkryly grupy dyskusyjne. Nie warto odpisywac
    tylko wrzucic do kf i zapomniec :).

    MK