  • 1. Data: 2005-06-12 09:32:10
    Temat: Czy mBank nie umie dodawać/odejmować?
    Od: Gombacz <g...@N...interia.pl>

    W historii operacji przy kwotach obciążeniowych (wypłaty, przelewy)
    saldo po operacji mi WZRASTA!!! (dokładnie zmniejsza sie zadłużenie, bo
    mam kredyt odnawialny), a po otrzymaniu wynagrodzenia za pracę saldo
    MALEJE!!!! Czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie?
    btw. fajnie, zaraz pobiegne do bankomatu i będę czyścił bankomat

    Pozdrawiam
    Gombacz

  • 2. Data: 2005-06-12 09:38:04
    Temat: Re: Czy mBank nie umie dodawać/odejmować?
    Od: Gombacz <g...@N...interia.pl>

    Gombacz wrote:
> [...]
    > MALEJE!!!! Czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie?
    > btw. fajnie, zaraz pobiegne do bankomatu i będę czyścił bankomat

    hehe, sam sobie odpowiem :)
    odwrotne sortowanie i ostatnie operacje są na pierwszym miejscu, ehh...
    wszystko ok, btw. powinno być sortowanie żeby niepotrzebnie nie straszyć
    klientów!

    Pozdrawiam
    Gombacz

  • 3. Data: 2005-06-12 09:45:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Gombacz" <g...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
    > W historii operacji przy kwotach obciążeniowych (wypłaty, przelewy)
    > saldo po operacji mi WZRASTA!!!

    A Ty umiesz dodawac i odejmowac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-06-12 11:48:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela, 12 czerwca 2005 11:32, gdy Gombacz napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > mam kredyt odnawialny), a po otrzymaniu wynagrodzenia za pracę saldo
    > MALEJE!!!! Czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie?

    Tak, też się dałem na to nabrać :)
    Ale potem zauważyłem, że mBank w końcu wprowadził sensowny układ historii.
    Tego mi brakowało....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2005-06-12 19:15:12
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > MALEJE!!!! Czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie?
    > btw. fajnie, zaraz pobiegne do bankomatu i będę czyścił bankomat

    Nie wiem co cie sklonilo, zeby tam przelewac pensje :D Przeciez to takie same
    samobojstwo jak CITI/BPH/Eurobank/PKOBP/INVEST/MULTI

  • 6. Data: 2005-06-12 21:22:08
    Od: Gombacz <g...@N...interia.pl>

    kuba wrote:

    > Nie wiem co cie sklonilo, zeby tam przelewac pensje :D Przeciez to takie same
    > samobojstwo jak CITI/BPH/Eurobank/PKOBP/INVEST/MULTI

    Aha, Ty do skarpety...

  • 7. Data: 2005-06-13 13:11:16
    Od: yacenty <y...@t...ds.pwr.wroc.pl.no.spam>

    kuba wrote:

    > Nie wiem co cie sklonilo, zeby tam przelewac pensje :D Przeciez to takie same
    > samobojstwo jak CITI/BPH/Eurobank/PKOBP/INVEST/MULTI

    a co jest wg ciebie lepsze?