  • 1. Data: 2006-08-14 12:52:18
    Temat: Czy mam szanse na kredyt na samochód?
    Od: "MarlonB" <małpa@wieloryb.kom>

    Witam,

    Jestem młodym człowiekiem, mieszkam z rodzicami i planuje jeszcze
    mieszakć tak przez góra 3 lata. Nie mam żadnych rachunków i zarabiam 2100zł
    na rękę. Wymarzył mi się pewien samochód :) który kosztuje 30 000zł rocznik
    2000.
    Jako, że zaczynam przygode z bankami, kredytami i rachunkami, to mam
    pytanie: czy mam szanse na zakup takiego samochodu? Mam plan nie spłacać go
    do końca, ale sprzedać go po 2 latach i spłacić kredyt. Zanim zadzwonie do
    jakiegoś banku chciałbym się spytać osób niezależnych czy taka operacja jest
    możliwa i czy czasem nie wymyśliłem sobie czegoś abstrakcyjnego, oraz jaka
    może być moja zdolność kredytowa jeśli chodzi o taki samochód?

    Pozdrawiam.

    M.

  • 2. Data: 2006-08-14 17:19:16
    Temat: Re: Czy mam szanse na kredyt na samochód?
    Od: "wtopa" <l...@v...pl>

    Użytkownik "MarlonB" <małpa@wieloryb.kom> napisał w wiadomości

    > mieszakć tak przez góra 3 lata. Nie mam żadnych rachunków i zarabiam
    > 2100zł na rękę. Wymarzył mi się pewien samochód :) który kosztuje 30 000zł
    > rocznik

    Po co takie drogie auto ? Będziesz miał lewe dochody ?
    Auto nie powinno kosztować więcej niż miesięczna pensja

    Kredyt w banku możesz dostać, jak przedstawisz bogatych żyrantów, a używane
    auto będzie z salonu.

  • 3. Data: 2006-08-15 08:35:58
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    wtopa napisał(a):

    > Po co takie drogie auto ? Będziesz miał lewe dochody ?
    > Auto nie powinno kosztować więcej niż miesięczna pensja

    Że co? W takim razie według ciebie samochody kupują tylko ci, którzy
    dostają co miesiąc 30000?

    Zakładając zarobki 2100 na rękę przyjmijmy że oszczędzasz 1600
    miesięcznie. Przez półtora roku powinno uzbierać się 30000. Jeśli tylko
    bank da się przekonać, że nie masz prawie żadnych wydatków z wypłaty, to
    nie widzę przeszkód.

    Karol