  • 1. Data: 2006-08-14 09:47:14
    Temat: Jak otworzyc konto bankowe w Niemczech?
    Od: "bartosinski" <k...@p...com>

    Przejrzalem nieco zasoby usenetu w tym temacie, ale nadal mam
    zagadke:
    Jak zalozyc konto bankowe w Niemczech, nie majac w tych Niemczech
    ani meldunku, ani zatrudnienia, itp?

    Przerobilem juz Deutsche Bank (rozmowa telefoniczna - "nie
    zalozymy, bo nie")

    Przerobilem Berliner Volksbank (rozmowa telefoniczna - "bardzo
    przepraszamy, ogromnie nam przykro, ale obslugujemy tylko klientów
    "lokalnych" - taka jest polityka firmy, tak kazal wielki prezes, a my
    szaraczki male tylko wykonujemy rozkazy")

    I powoli pomysly mi sie koncza.
    Mieszkam blisko granicy (Szczecin) i w sumie moge podjechac do tych
    Niemców raz czy drugi, zeby jakis papier podpisac, ale szukam
    banku, który da mi w ogóle taka mozliwosc :-)

    Aha, no i wazne jest tez, zebym mógl sobie to konto bankowe
    podgladac przez internet.

    Czy ktos z Was mial niedawno PRAKTYCZNE doswiadczenie z zalozeniem
    konta w niemieckim banku?

    Dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam
    bartosinski

  • 2. Data: 2006-08-14 15:00:27
    Temat: Re: Jak otworzyc konto bankowe w Niemczech?
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik bartosinski napisał:

    > Czy ktos z Was mial niedawno PRAKTYCZNE doswiadczenie z zalozeniem
    > konta w niemieckim banku?

    Słabo szukałeś

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/54cd5e7ba80c01e1/8bdd94c2309317f2?ln
    k=st&q=konto+niemczech+group%3Apl.biznes.banki&rnum=
    3#8bdd94c2309317f2

  • 3. Data: 2006-08-26 12:20:07
    Od: "bartosinski" <k...@p...com>

    zbihniew wrote:
> [...]
    e_thread/thread/54cd5e7ba80c01e1/8bdd94c2309317f2?ln
    k=st&q=konto+niemczech+group%3Apl.biznes.banki&rnum=

    Masz rację. Musiałem przegapić ten wątek.
    Ale dziękuję za radę. Skorzystałem i potwierdzam. W tym banku
    można w miłej i przyjaznej atmosferze założyć konto mając do
    dyspozycji jedynie dowód osobisty i paszport. Za pierwszą wizytą
    zostałem umówiony z bardzo miłą, uśmiechniętą i ładną panią
    (jak się później okazało) na spotkanie, na którym to wstarczyło
    około 30 minut i konto było gotowe. Pozostaje mi jeszcze odebrać
    numerki do logowania internetowego. Karta jak i pin do niej dostanę
    pocztą.

    Pozdrawiam
    bartosinski