  • 11. Data: 2003-07-24 08:31:02
    Temat: Re: Czy moze byc jeszcze cos lepszego?
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> wrote in message
    news:bfo2vr$rli$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Skoro tak, to Twoje pytanie oznacza de facto, czy moze byc cos lepszego
    > niz 5% w ciagu 3 miesiecy w dowolnej walucie.
    > Rocznie, skladajac, jest to 21.55%. Istnieja fundusze, ktore w ciagu
    > ostatniego roku osiagnely znacznie lepsze wyniki, jak rowniez takie,
    > ktore wypadly znacznie slabiej. To raz.
    > Dwa, ze trudno z tego prognozowac, co bedzie sie dzialo z kursem
    > tego funduszu przez kolejny np. rok.
    >
    > Zero ekscytacji... ;P

    Jesli chodzi o fundusze zlotowkowe to co roku z tego co widze osigaja one
    procentowo mniej. Oczywiscie nadal jest to sporo porownujac do lokat
    terminowych w bankach. Ja nie licze na 20% w ciagu roku. Ale jesli w tej
    chwili na lokacie w USD placa w granicach 1% w skali roku wiec nawet jesli
    to bedzie w przeciagu roku te 5% to bedzie to bardzo duzo. Dlatego moje
    pytanie jest wciaz aktualne, czy oprocz Pionieera jest jeszcze jakis fundusz
    w Polsce, ktory osiaga korzysci, nawet przy ryzyku inwestycyjnym?

  • 12. Data: 2003-07-24 09:05:51
    Od: s...@p...onet.pl

    Nie na zlotowkach, bo ja nie mieszkam w Polsce i
    > zamienianie na zlotowki i potem odwwrotnie mnie nie interesuje.

    No to błąd - trzeba było oszczędzać w złotówkach i do tego w funduszach
    akcyjnych :)

  • 13. Data: 2003-07-24 09:31:11
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie na zlotowkach, bo ja nie mieszkam w Polsce i
    > >

    > No to błąd - trzeba było oszczędzać w złotówkach i do tego w funduszach
    > akcyjnych :)

    Wlasnie sobie przejrzalem ich oferty i zaden w ciagu ostatnich 3 miesiecy
    nie mial nawet na zlotowkach 6% !
    Moze teraz poniewaz ruszyly troche te akcje w Polsce w gore to sie ruszy,
    ale mnie takie nie stabilne i nie pewne polskie akcje nie interesuja. Ja
    wole lokowac $ w akcje amerykanskie niz zlotowki w polskie.

  • 14. Data: 2003-07-24 09:43:10
    Od: j...@p...onet.pl

    > Wlasnie sobie przejrzalem ich oferty i zaden w ciagu ostatnich 3 miesiecy
    > nie mial nawet na zlotowkach 6% !

    No to przejrzyj jeszcze raz: http://www.fundusze.mbank.com.pl/tabful.html

    Jacek

  • 15. Data: 2003-07-24 10:37:32
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    Tak, wlasnie poczytalem i te dane nie wiele maja wspolnego z
    rzeczywistoscia...

  • 16. Data: 2003-07-24 10:39:16
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    Pokaz mi ktory od kwietnia tego roku do dzis mial 6% in plus...Nie wspomne
    juz o dolarach

  • 17. Data: 2003-07-24 11:00:07
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > Tak, wlasnie poczytalem i te dane nie wiele maja wspolnego z
    > rzeczywistoscia...

    Skoro TY tak uwazasz, to na pewno jest to prawda...

    Zwracam tylko Twoja uwage na fakt, ze trzy miesiace
    to za malo, zeby wyciagac sensowne wnioski.

    T. D.

  • 18. Data: 2003-07-24 11:02:06
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    > Skoro TY tak uwazasz, to na pewno jest to prawda...
    >
    > Zwracam tylko Twoja uwage na fakt, ze trzy miesiace
    > to za malo, zeby wyciagac sensowne wnioski.

    No wlasnie. Czyli jesli uzyskalem in plus 6% na $$$ to nie moze byc juz nic
    lepszego i koniec dyskusji.

  • 19. Data: 2003-07-24 11:05:35
    Od: j...@p...onet.pl

    > Tak, wlasnie poczytalem i te dane nie wiele maja wspolnego z
    > rzeczywistoscia...

    Śmieszysz mnie. Akwizytorze Pionieera? :-)

    Jacek

  • 20. Data: 2003-07-24 11:08:09
    Od: j...@p...onet.pl

    > Pokaz mi ktory od kwietnia tego roku do dzis mial 6% in plus...Nie wspomne
    > juz o dolarach

    Już Ci pokazałem. Nie 6 ale coś koło 20. Kłopoty z czytaniem?

    Jacek