  • 21. Data: 2003-07-24 11:40:00
    Temat: Re: Czy moze byc jeszcze cos lepszego?
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    > No wlasnie. Czyli jesli uzyskalem in plus 6% na $$$ to nie moze byc juz
    nic
    > lepszego i koniec dyskusji.

    OK, koniec dyskusji.
    To powiedz jeszcze, w jaki sposób mogę kupić jednostki
    uczestnictwa Najwspanialszego, Najdynamiczniejszego
    i w ogole Przewielebnego funduszu Pionier. ;P

    T. D.

  • 22. Data: 2003-07-24 11:40:46
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Śmieszysz mnie. Akwizytorze Pionieera? :-)
    >
    > Jacek

    Idz do lekarza. Ja akwizytorem? Nie mozesz sobie darowac, ze wciagu 3
    miesiecy na 30 tys $ zarobilem lekka raczka ponad $1500?

  • 23. Data: 2003-07-24 11:41:56
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Już Ci pokazałem. Nie 6 ale coś koło 20. Kłopoty z czytaniem?
    >
    > Jacek

    Ty masz chyba cos z glowa nie tak. 20% w ciagu 3 miesiecy na USD? Pokaz
    konkretnie, bo padam ze smiechu z krzesla?

  • 24. Data: 2003-07-24 11:47:02
    Od: j...@p...onet.pl

    > wspomne

    > Ty masz chyba cos z glowa nie tak. 20% w ciagu 3 miesiecy na USD? Pokaz
    > konkretnie, bo padam ze smiechu z krzesla?

    Słuchaj trollu: porównaj sobie stopy zwrotu (tylko nie patrz na swoje buty, ale
    na ekran) i historyczny kurs dolara.

    Jacek

  • 25. Data: 2003-07-24 12:02:40
    Od: j...@p...onet.pl

    > Idz do lekarza. Ja akwizytorem? Nie mozesz sobie darowac, ze wciagu 3
    > miesiecy na 30 tys $ zarobilem lekka raczka ponad $1500?

    Masz rację. Przepraszam Cię bardzo, ale muszę już skończyć tę dyskusję bo idę
    kupić sobie Pioneera. A może jednak kupię sobie pionierki? Zobaczymy.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 26. Data: 2003-07-24 12:10:21
    Od: s...@p...onet.pl

    > Tak, wlasnie poczytalem i te dane nie wiele maja wspolnego z
    > rzeczywistoscia...

    jasne - to z pewnościa matrix

  • 27. Data: 2003-07-24 14:32:00
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> wrote in message

> [...]
    > uczestnictwa Najwspanialszego, Najdynamiczniejszego
    > i w ogole Przewielebnego funduszu Pionier. ;P

    Nie wiem jak Ty, ale ja to kupuje poprzez swojego doradce w PKO SA

  • 28. Data: 2003-07-24 14:38:05
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Słuchaj trollu: porównaj sobie stopy zwrotu (tylko nie patrz na swoje
    buty, ale
    > na ekran) i historyczny kurs dolara.

    Widze, ze juz z braku argumentow zaczynasz sie slinic.....Mnie nie
    interesuje sprzedaz i potem odkupowanie dolara, bo to jest moja waluta, w
    kraju gdzie mieszkam. Masz cos z glowa. Dolar byl w kwietniu w Polsce cos
    ponizej 3zl75gr, gdybym go wtedy sprzedal i wlozyl to w jakikolwiek fundusz
    zlotowkowy i nawet uzyskal 10% (co jest nierealne) to teraz bym te $$$
    musial odkupic po 4zl, wiec pomysl sobie zanim cos furiacie zaczniesz pisac,
    bo nie masz zielonego pojecia.
    Wlasnie zlecilem wlpate kolejnej wiekszej sumy $ na ten fundusz, bo nie ma
    poki co nic lepszego. Ot i tyle.

  • 29. Data: 2003-07-24 14:38:06
    Od: "OLY" <o...@a...com>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > jasne - to z pewnościa matrix

    Ciagle czekam madra glowo az pokazesz mi choiciaz jeden jedyny, ktory przez
    3 miesiace mial wiecej niz 6%.
    O dolarach juz nie wspomne.