  • 1. Data: 2003-04-08 20:25:18
    Temat: Czy muszę zapłacić odsetki karne ?
    Od: "Slawek Parniewicz" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Trzy lata temu kupiłem komputer na raty,
    które spłaciłem ok 1, 5 - 2 lata temu.

    Wczoraj dostałem pismo, że muszę zapłacić
    350 zł odsetek karnych wynikających z opóźnienień w wpłacie poszczególnych
    rat.

    Prędzej nie dostałem, ŻADNEGO upomnienia, lub
    informacji o zaległościach.

    Z jednej strony cieszę sie, że nie powiadomili mnie za
    np.10 lat , że wiszę im powiedzmy 5000 zl

    Z drugiej strony myślę, powinienem zostać o tym powiadomiany
    2 lata temu.

    Najważniejsze pytanie:

    Czy muszę zapłacić odsetki karne ?

    Pozdrawiam

    Sławek

  • 2. Data: 2003-04-08 20:28:35
    Temat: Re: Czy muszę zapłacić odsetki karne ?
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>

    jeżeli miałeś opóźnienia to musisz ...
    bank ma prawo naliczyć cię chyba nawet 3 lata później ...
    Użytkownik "Slawek Parniewicz" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b6vb0e$seg$1@atlantis.news.tpi.pl...