  • 1. Data: 2003-04-08 16:13:07
    Temat: [mBank] izzyKonto jako bezpieczne eKonto?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Do tej pory mialem eKonto z karta ve, na ktore przelewalem z eMaxa tyle ile
    akurat potrzebowalem.
    Obecnie mysle, zeby zaczac korzystac z polecenia zaplaty i zlecen stalych.
    Wymyslilem, zeby zalozyc izzyKonto (bez karty) i z tego konta realizowac
    platnosci.
    Wiec nadal mialbym eKonto tylko do platnosci karta i supermarketu - czyli na
    ogol puste.
    Pieniadze na placenie rachunkow bylyby bezpieczne na izyyKoncie w razie
    kradzierzy
    karty. Wiem, ze jest ubezpiecznie, ale doswiadczenie uczy (choc nie z
    mBanku), ze realizacja ubezpieczen
    nie jest taka prosta i zwykle troche trwa.

    Poza oplata za wydanie ve do izzyKonta wiecej roznic nie zauwazylem...

    Co sadzicie o takim rozwiazaniu?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2003-04-08 16:48:38
    Temat: Re: [mBank] izzyKonto jako bezpieczne eKonto?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
    > Witam
    [..]

    > Co sadzicie o takim rozwiazaniu?

    Mnie też to ciekawi bo mam tak samo to rozwiązane :-)
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(
    A w laptopie zwaloną matrycę.