  • 11. Data: 2010-11-06 23:50:13
    Temat: Re: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ib4pa1$eqd$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I jedna nas, graczy giełdowych:
    >
    > http://biznes.onet.pl/regulatorzy-zamkneli-cztery-ba
    nki-w-usa-lacznie-li,18543,3774780,1,news-detal

    "...Jeżeli chodzi o dobre wieści z branży bankowej, do FDIC podał 19
    października, że ze względu na niższe spodziewane straty szacuje obecnie, że
    upadłości banków w okresie 2010-2014 będą kosztowały Fundusz Ubezpieczeń
    Depozytów 52 miliardy dolarów wobec wcześniej zakładanych 60 miliardów..."

    Istotna jest prognoza względem wyniku, a nie wynik.
    To podstawa manipulacji.

    Zła wiadomość: -60
    Dobra: -56 :))))))))))))))

    No zajebiście, super.

    7% robi wrażnie bo jest lepsze od 6% które naprawde są 4% z kawałkiem jak
    nie gorzej ale pikus machnie rączką więc jest dobrze.

  • 12. Data: 2010-11-07 00:40:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > 7% robi wrażnie bo jest lepsze od 6% które naprawde są 4% z kawałkiem jak
    > nie gorzej ale pikus machnie rączką więc jest dobrze.

    Ktoś jeszcze twierdzi, że giełda jest racjonalna?
    Trzeba po prostu samodzielnie wyceniać akcje i ich rzeczywistą wartość.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-11-07 06:56:38
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Różnica między obecną sytuacją a tamtą z jesieni 2007r. jest jednak zasadnicza.
    Wtedy akcje były już mocno przewartościowane (C/Z i C/WK były znacznie wyższe).
    Poza tym na horyzoncie widać było pogorszenie koniunktury a obecnie dane makro
    i prognozy wykazują tendencję rosnącą.

    No i przede wszystkim zasadnicza różnica czyli drukowanie dolarów przez FED,
    którego w 2007r. nie było !!!

  • 14. Data: 2010-11-07 09:00:35
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i prognozy wykazują tendencję rosnącą.
    >
    > No i przede wszystkim zasadnicza różnica czyli drukowanie dolarów przez

    ważne są fakty których nie znamy

  • 15. Data: 2010-11-07 11:06:26
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 06:56:38 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > No i przede wszystkim zasadnicza różnica czyli drukowanie dolarów przez FED,
    > którego w 2007r. nie było !!!

    A to trąbienie że teraz akcje polecą do góry, szczególnie spółek
    surowcowych, to takie naganianie ludzi na kolejną bańkę czy jednak coś z tą
    kasą trzeba zrobić i można liczyć na np. 2 miesięczne wzrosty?

    Jak Wy uważacie?

  • 16. Data: 2010-11-09 20:02:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dzisiaj mamy rekord procentowej ilosci newsow dnia dotyczacych PISu. W tej
    chwili na Interii 87.5% (7 na 8) wszystkich newsow dnia dotyczy PISu.
    Wariactwo jakies.

    Interia:

    1. Nowy sondaż: Rozkład sił po odejściu posłanek
    2. Kluzik o Kaczyńskim: Wyłania się obraz człowieka...
    3. RMF: Są nazwiska agentów z tajnych więzień CIA
    4. Spisek w PiS? "Celem miała być zmiana władz"
    5. Obraźliwe komentarze wysyłano z biura PiS?
    6. Kaczyński: Mamy problem z demokracją
    7. Koziejowi brak J. Kaczyńskiego. "Jego głosu..."
    8. Poncyliusz chce powrotu posłanek. Odejdzie sam?

    Dieter

    Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości grup

    Otwieram dzisiaj znowu czolowy portal na literke "O", a tu wsrod 10
    wiadomosci dnia, az 6 z nich dotyczy PISu.

    Rozumiem, ze media przyjely strategie odwracania uwagi od wprowadzanych
    tylnymi drzwiami nowych podatkow, znoszenia ulg, afer i niebotycznego
    zadluzania Polski w tempie 300 mln zl dziennie, ale bez przesady, ile mozna?
    Sprawa jest o tyle paradoksalna, ze po raz pierwszy w historii nie punktuje
    sie partii rzadzacej, ale ciagle atakuje sie zaciekle kiepska, bo kiepska
    ale jednak opozycje.

    Dieter

  • 17. Data: 2010-11-09 21:43:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Dzisiaj mamy rekord procentowej ilosci newsow dnia dotyczacych PISu. W tej
    > chwili na Interii 87.5% (7 na 8) wszystkich newsow dnia dotyczy PISu.

    Znasz starą zasadę nt "bycia" w prasie?

    Najgorsza jest śmierć medialna, kiedy wszyscy mają jakiś temat w dupie i w
    zmowie o nim milczą, jak o JKM.

  • 18. Data: 2010-11-10 18:17:11
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Posiedze nad WIG w weekend i napisze wnioski.

    Dieter

  • 19. Data: 2010-11-11 08:35:27
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Posiedze nad WIG w weekend i napisze wnioski.

    No i jak tam Dieterze, pojawiła się jakaś nowa "harmoniczna" czy raczej
    wszystko po staremu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-11-11 10:12:00
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter "popłynął" na swojej prognozie bo pisał o silnej fali spadkowej od
    września w oparciu o cykle i astrologię finansową.
    Nie dziwię się, że nie chce mu się teraz prognozować.

    Nie wspominam nawet o prognozach analityków pokroju S.Dębowski, który
    udowodnił, że fale Elliotta to b.zawodna metoda inwestowania.
    Prognozy Dębowskiego, który przypominam świetnie przepowiedział moment odbicia
    na Wall Street w marcu 2009r. później okazały się wielkim niewypałem.
    Moim zdaniem wszystko zostało zaburzone programem "drukowania" setek miliardów
    dolarów przez FED.
    Tego typu działania wymuszają sztuczne wzrosty na surowcach i na giełdach.

    Tymczasem giełdy nie chcą spadać. Wklejam ciekawą prognozę dla rynków akcji
    Mariusza Staniszewskiego - prezesa TFI Noble Funds.

    http://www.nobletfi.pl/komentarze-wideo/mariusz-stan
    iszewski