  • 31. Data: 2010-11-12 10:15:31
    Temat: Re: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dwie sesje temu mielismy maxa rocznego, a Ty po 1% spadku juz widzisz besse?
    Chyba zbyt szybko sie podniecasz.

    Dieter

  • 32. Data: 2010-11-12 16:57:50
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Dwie sesje temu mielismy maxa rocznego, a Ty po 1% spadku juz widzisz
    > besse?
    > Chyba zbyt szybko sie podniecasz.

    Na załączonym przykładzie widać, że nazwa tej formacji jest chyba
    nienajszczęśliwsza, bo przecież "luka bessy" wcale nie musi oznaczać bessy
    tylko np. najzwyczajniejszą korektę hossy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 33. Data: 2010-11-12 23:41:40
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Otwieram dzisiaj znowu czolowy portal na literke "O", a tu wsrod 10
    > wiadomosci dnia, az 6 z nich dotyczy PISu.

    Portale tego typu przegląda się tak samo jak robi to np. śledczy z
    materiałami/dowodami ze śledztwa.
    Druga opcja, to szkoła mojego dziadka z czasów PRL, który mówił zawsze tuż
    przed porą emisji: "Pora zobaczyć o czym dziś NIE powiedzą w Dzienniku
    Telewizyjnym."

    Oczywiście, że polityka nie jest najważniejsza w Polsce, dodatkowo polityka w
    PL na 100% nie kończy się na 2,3 czy 4 partiach. Dowodem na manipulację jest
    fakt, że tylko kilka osób z tych partii dopuszczonych jest do szczekania w
    mediach. Proszę sobie policzyć ilu mamy parlamentarzystów w PL a ilu z nich ma
    prawo głosu w mediach.

    Z rzeczy godnych uwagi i naśladowania:

    http://www.youtube.com/watch?v=oih9rEVWyZk

    To był piękny i pokojowy Marsz Niepodległości! Trzeba było tam być!
    Nie do zobaczenia w polskich 'wiodących' mediach.