    From: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    Date: Fri, 12 Nov 2010 23:41:40 +0000 (UTC)

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Otwieram dzisiaj znowu czolowy portal na literke "O", a tu wsrod 10
    > wiadomosci dnia, az 6 z nich dotyczy PISu.

    Portale tego typu przegląda się tak samo jak robi to np. śledczy z
    materiałami/dowodami ze śledztwa.
    Druga opcja, to szkoła mojego dziadka z czasów PRL, który mówił zawsze tuż
    przed porą emisji: "Pora zobaczyć o czym dziś NIE powiedzą w Dzienniku
    Telewizyjnym."

    Oczywiście, że polityka nie jest najważniejsza w Polsce, dodatkowo polityka w
    PL na 100% nie kończy się na 2,3 czy 4 partiach. Dowodem na manipulację jest
    fakt, że tylko kilka osób z tych partii dopuszczonych jest do szczekania w
    mediach. Proszę sobie policzyć ilu mamy parlamentarzystów w PL a ilu z nich ma
    prawo głosu w mediach.

    Z rzeczy godnych uwagi i naśladowania:

    http://www.youtube.com/watch?v=oih9rEVWyZk

    To był piękny i pokojowy Marsz Niepodległości! Trzeba było tam być!
    Nie do zobaczenia w polskich 'wiodących' mediach.