  • 71. Data: 2009-10-23 09:38:04
    Temat: Re: Czy oni nie potrafią normalnie...
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Samo wyksztalcenie i inteligencja to za malo. Historia znala wielu
    wyksztalconych ludzi, ktorzy zrobili duzo zlego. Wazne sa tez intencje,
    honor, prawdomownosc i sporo innych cech, ktorych nie rozdaja wraz z
    dyplomami wyzszych uczelni.

    Zgadzam się z Tobą w 100% !!! Po co nam profesorowie ekonomii w rządzie ???
    To teoretycy i dyletanci.
    Pójdę dalej: nie patrzmy na wykształcenie i kwalifikacje.
    Andrzej Lepper na premiera! Nie będzie złodziejskich prywatyzacji.
    Zamiast teoretyków stworzyć rząd fachowców!
    Dieter na ministra finansów!
    Astrologia finansowa zamiast ekonomii i dyplomów!

  • 72. Data: 2009-10-23 09:40:54
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O tym właśnie piszę. Nie ma powodu by dług Polski malał skoro wyborcy maja
    > takie poglądy na gospodarkę jak Twój. Podaj jeden przykład gdzie w
    > państwowej firmie był dobry kierownik i gdzie wydajność i efektywność była
    > porównywalna z podobną firmą prywatną. Potrzebuje tylko jeden taki
    > przykład.
    > Państwo nie zostało wymyślone do prowadzenia działalności gospodarczej.
    > Tylko w socjalizmie państwo prowadzi działalność gospodarczą, najczęściej
    > deficytową.\

    PKO BP, KGHM, ORLEN, firmy które część osób chiałaby widzieć całkowicie
    prywatne.

    ok TOTUS, proszę o prostą odpowiedź
    Czy uważasz, że stocznie powinny być zlikwidowane, bo nie są rentowne ?
    (ja uważam, że nie)

    Co się stanie, jak zostaną zlikwidowane a koniunktura się poprawi ?
    (ja uważam, że będą zarabiać inni a my już swojego przemysłu nie odbudujemy,
    bo nie będzie na to pieniędzy)

  • 73. Data: 2009-10-23 09:43:24
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    "pluszowy =?UTF-8?B?bWnFmyI=?= <s...@g...pl> wrote:

    > ok TOTUS, proszę o prostą odpowiedź
    > Czy uważasz, że stocznie powinny być zlikwidowane, bo nie są rentowne ?
    > (ja uważam, że nie)

    ja uważam, że tak

  • 74. Data: 2009-10-23 09:45:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    totus wrote:

    > ja uważam, że tak

    Przyjrzyj się bliżej przemysłowi stoczniowemu w Polsce. Polskie stocznie
    prywatne mają się dobrze. trzepią kasę, a państwo ma z tego podatki.

  • 75. Data: 2009-10-23 09:47:41
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    jak na

    > wiecu rewolucujnym pełne jakiś patetycznych frazesów... zwrot dla dobra
    kraju
    > musi byc użyty przynajmniej raz, no chyba że mowa o tych łobuzach
    > platformersach... jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
    > ukończeniem przesadnej ilości szkół, ale to chyba nie powód by traktowac
    swój
    > elektorat jak pełną młotownię... nawet taki Migalski jak szuka żony na
    łamach
    > Faktu to pisze że musi ona spełniac wysokie standardy moralne he he...

    i co w tym dziwnego wałęsa dał władzę ciemnemu ludowi i lud może wybierać
    ludzi z czterech partii politycznych w których skompromitowani siadają na
    tylnych siedzeniach a na czoło daje się nowe twarze które mają te same cechy
    co poprzednicy głupi, wierny, lojalny, bez własnego zdania, inaczej
    niewolnik władz partii
    bez względu na nazwę partii wychodzi poseł i opowiada jak to mu zależy na
    dobru państwa, tylko co to dla takiego złotoustego państwo? bo ja odnoszę
    wrażenie że dla posła państwo to sejm senat rząd prezydent i ich świta
    ciemnota chciała władzę no to ma może wybierać jak za PRL między octem a
    octem tak jest zbudowane prawo wyborcze bo tek chcieli politycy aby mieć
    neverending story

  • 76. Data: 2009-10-23 09:52:55
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    olob kowalski <b...@g...pl> napisał(a):

    >PRL

    CapsLock ci się włączył?

    kc

  • 77. Data: 2009-10-23 09:57:09
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Dieter wrote:

    Dlaczego w takim razie hitlerowcy doplacaja do swoich stoczni?

    Bardzo dziękuję za rozmowę z Tobą. Zarówno za formę jak i treść.
    Tak jak kiedyś napisałem, od pewnego czasu czytając "złote myśli" Dietera mam
    skojarzenia z bohaterem popularnej kiedyś kreskówki, który: "błąkał się po
    całym świecie aby dojść do Pacanowa".

    Do Dietera: jacy hitlerowcy??? Czy w ogóle wiesz co piszesz i czy zdajesz
    sobie sprawę co to jest odpowiedzialność za własne słowa ???

  • 78. Data: 2009-10-23 10:00:39
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    szkoda czasu nie chce mi sie tego czytać
    ja bym chciał poznać całość wałka a Tobie zalezy na skopaniu PO i
    nieruszaniu koalicji LSD-PIS
    tu lezy sedno

  • 79. Data: 2009-10-23 10:40:31
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > ja uważam, że tak

    I ja.
    Wszystko nierentowne powinno zostac zlikwidowane.
    Nikt normalny nie zakłada lokat do których sie dopłaca ani nie wyrzuca
    pieniędzy do śmieci.
    Natomiast cała ta ludzka masa zyjaca nie ze swojej pracy chce,żeby moje
    pieniadze z podatków w ten sposób, z mojego punktu widzenia, szły do śmieci.

  • 80. Data: 2009-10-23 11:14:30
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego w takim razie hitlerowcy doplacaja do swoich stoczni?

    W sytuacji gdy leżymy między 2x większymi od nas ludnościowo hitlerowcami i
    4x większymi komunistami, a u nas minimum 90% polityków, banków i mediów to
    pejsaci - rodzi się pytanie co zrobić z tym fantem.