  • 11. Data: 2006-05-08 18:52:26
    Temat: Re: Czy powiadomic bank o utracie dowodu osobistego?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Popławski <j...@i...pl> writes:

    > Czy w tym przypadku panienka z okienka, która przyjęła dowód bez
    > sprawdzenia tożsamości nie powininna za to odpowiadać?

    A co to jest "przyjecie dowodu bez sprawdzenia tozsamosci"?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2006-05-09 17:38:48
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    nod <n...@o...pl> napisał(a):

    > Bank informacje o Twoim skardzionym dowodzie zanotuje u siebie w
    > systemie, ale nie sadze, by wyslal informacje do MIG-DZ

    Co najmniej niektore to robia. Moze nawet wszystkie, nie jestem pewien.

  • 13. Data: 2008-12-30 09:58:58
    Od: "cpbii" <grzegorz.kondek@WYTNIJ_TOcpb.pl>

    Oczywi&para;cie, &iquest;e trzeba o tym banki powiadomi&aelig;. Zwi&plusmn;zek
    Bank&oacute;w Polskich prowadzi baz&ecirc; danych o utraconych dokumentach
    to&iquest;samo&para;ci: System DOKUMENTY ZASTRZE&macr;ONE.
    Strona http://www.dokumentyzastrzezone.pl
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl