  • 1. Data: 2007-08-25 19:06:12
    Temat: Czy sa podobne konta z obsluga FI jak mBank?
    Od: "Stachu S." <s...@o...pl>

    Czy są podobne konta z obslugą Funduszy Inwestycyjnych do tych prowadzonych
    przez mBank?
    Które inne banki prowadzą obsługę Funduszy wraz z kontem na podobnych
    zasadach, bezpłatnie?

    Stachu S.

  • 2. Data: 2007-08-25 20:11:51
    Temat: Re: Czy sa podobne konta z obsluga FI jak mBank?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sie, 21:06, "Stachu S." <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przez mBank?
    > Które inne banki prowadzą obsługę Funduszy wraz z kontem na podobnych

    Millenium, ale nie do konca bezplatnie no i to ta sama banda jest :))

  • 3. Data: 2007-08-25 20:22:15
    Od: "Stachu S." <s...@o...pl>

    krzysztofsf:

    prowadzonych przez mBank? Które inne banki prowadzą obsługę Funduszy wraz z
    kontem na podobnych zasadach, bezpłatnie?

    > Millenium, ale nie do konca bezplatnie no i to ta sama banda jest :))

    Sprawdzę, poszukam tabeli opłat, dziękuję za wskazówkę.
    Wiem, że chyba jeszcze Multi prowadzi możliwość zakupu jednostek FI, ciekawy
    jestem czy jeszcze jakiś inny bank.

    Stachu S.

  • 4. Data: 2007-08-26 08:30:42
    Od: "Tomek" <s...@k...chip.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    On 25 Sie, 21:06, "Stachu S." <s...@o...pl> wrote:

    >Millenium, ale nie do konca bezplatnie no i to ta sama banda jest :))

    Chyba Millenium ci się pomyliło z Multibankiem...

    Tomek