  • 1. Data: 2007-08-25 19:45:50
    Temat: Mastercard Lukasa - warto?
    Od: smE <n...@n...com>

    Chciałbym wyrobić sobie jakiegoś Mastercarda (mam już Vise w Citi), którego
    będę mógł bez obaw używać za granicami naszego kraju. Zależy mi na dobrych
    przelicznikach i na niskiej opłacie w kolejnych latach użytkowania karty.
    Gdyby karta miała jakieś fajne ubezpieczenie dodatkowe to mógłbym przeżyć i
    większe opłaty. Na bonusach typu konto pocztowe na onecie czy inne mi nie
    zależy.

    Ponieważ mam konto w Lukasie zwróciłem uwagę na ichniego Mastercarda - ma
    ktoś? Jakie opinie? Ewentualnie polećcie coś lepszego.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-25 19:51:54
    Temat: Re: Mastercard Lukasa - warto?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ponieważ mam konto w Lukasie zwróciłem uwagę na ichniego Mastercarda - ma
    > ktoś? Jakie opinie? Ewentualnie polećcie coś lepszego.

    Ja bym nie brał. A polecam ING, obojetnie Visę czy MC.

    marekz