  • 1. Data: 2009-08-25 10:30:21
    Temat: Czy to już?
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Bo coś mnie strzyka w kolanie, że dax odpadnie od sufitu.

  • 2. Data: 2009-08-25 11:20:20
    Temat: Re: Czy to już?
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "kigam" <p...@g...com> wrote in message
    > Bo coś mnie strzyka w kolanie, że dax odpadnie od sufitu.

    Pocierasz noga o noge..??? Moze rob to chociaz w butach bo sobie piety
    zedrzesz....-;)))

  • 3. Data: 2009-08-25 12:17:36
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości

    > "kigam" <p...@g...com> wrote in message
    > >
    > Pocierasz noga o noge..??? Moze rob to chociaz w butach bo sobie piety
    > zedrzesz....-;)))

    Dlaczego mam pocierać nogę o nogę?

  • 4. Data: 2009-08-25 12:40:34
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    > Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości

    > Dlaczego mam pocierać nogę o nogę?

    Pewnie z nerwow, ze nie chce spadac....-;)
    Ale sa tu tacy co pocieraja juz co najmniej od kwietnia.....-;))) Wszystkie
    buty starli....I co fajne..Nie stac ich nawet na kupno tanich chinskich
    klapek...-;)))))

  • 5. Data: 2009-08-25 13:09:55
    Od: jk <j...@g...com>

    On 25 Sie, 14:40, "Virck" <v...@v...net> wrote:
    > Ale sa tu tacy co pocieraja juz co najmniej od kwietnia.....-;))) Wszystkie
    > buty starli....I co fajne..Nie stac ich nawet na kupno tanich chinskich
    > klapek...-;)))))

    Cóż, kiedyś będą mieli rację. Dziś na FW20 na poziomie 230x ktoś
    sprzedaje tyle, ile tylko jesteś w stanie kupić :-)

  • 6. Data: 2009-08-25 13:12:24
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "jk" <j...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]

    Cóż, kiedyś będą mieli rację. Dziś na FW20 na poziomie 230x ktoś
    sprzedaje tyle, ile tylko jesteś w stanie kupić :-)

    Och...Nie takie juz zapowiedzi ubierania tu czytalem.....-;)) Bylo i
    rolowanie i wywalanie i tak caly czas ta sama piosenka gra od wiosny....
    No ale na gieldzie musi byc sprawiedliwa rownowaga....W bessie stracili
    posiadacze akcji, w tej mini hossie poplyneli wielbiciele S......

  • 7. Data: 2009-08-25 13:13:24
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    Wszystkie
    > buty starli....I co fajne..Nie stac ich nawet na kupno tanich chinskich

    Jeśli to dobry sposób na nerwy to już zaczynam pocierać. Na ile jedna para
    starcza?

  • 8. Data: 2009-08-25 13:29:02
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    > Jeśli to dobry sposób na nerwy to już zaczynam pocierać. Na ile jedna para
    > starcza?

    A to juz pytanie do tych co od wiosny byli zakochani w Sssss....-;)) Ale
    zapewne oni Ci nie odpisza, bo na internet juz tez ich nie stac.....-;)))))

  • 9. Data: 2009-08-25 13:33:33
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    > A to juz pytanie do tych co od wiosny byli zakochani w Sssss....-;)) Ale
    > zapewne oni Ci nie odpisza, bo na internet juz tez ich nie
    > stac.....-;)))))

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale tego typu teksty są tak samo bez sensu jak
    SSSyczenie raz po raz.
    Główka schylona i pokorniutko bierzemy co rynek da, czy L, czy S - to nie
    ważne, ważne żeby tylko być po dobrej stronie.
    DJ

  • 10. Data: 2009-08-25 13:52:07
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > Główka schylona i pokorniutko bierzemy co rynek da, czy L, czy S - to nie
    > ważne, ważne żeby tylko być po dobrej stronie.

    Ja sobie tylko drwie z tych co drwili ze mnie swego czasu....-;)))
    A kopac sie z koniem to ostatnia rzecz....-;))))