  • 1. Data: 2009-08-25 09:17:52
    Temat: pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZIŚ 160
    Od: h...@p...onet.pl

    DJ? TAK LEPIEJ ?

  • 2. Data: 2009-08-25 09:28:26
    Temat: Re: pekao sa- KRÓLUZŁ---OTY DZIŚ 160
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Lepiej, bo płynne i nie śmierdzi Patrowiczem.
    DJ

  • 3. Data: 2009-08-25 09:38:43
    Od: h...@p...onet.pl

    > Lepiej, bo płynne i nie śmierdzi Patrowiczem.
    > DJ
    Ale śmierdzi czym innym a róznicy w płynnosci nie zauwazysz jak zacznie
    spadac . dobrze bylo to widać jak spadało ze 100 na 63

    kreowanie na starku niczym sie nie rozni od kreowania na pekao

  • 4. Data: 2009-08-25 09:41:34
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Jak stark zacznie spadać, to podpaleni łatwym zyskiem czytacze grupy nie
    wyjdą z papiera, bo będzie non stop na dolnych widłach.
    DJ

  • 5. Data: 2009-08-25 10:09:53
    Od: h...@p...onet.pl

    > Jak stark zacznie spadać, to podpaleni łatwym zyskiem czytacze grupy nie
    > wyjdą z papiera, bo będzie non stop na dolnych widłach.
    > DJ

    po pierwsze, nie doceniasz czytaczy tej nsjstarszej grupy o gieldzie bo oile
    pamietam pojawiles sie tu ze 3-4 lata temu

    po drugie wróce do tej dyskusji za rok :)

  • 6. Data: 2009-08-25 10:19:30
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Czołem
    Doceniam czytaczy, ale jest też spora grupa takich, którzy są nowymi dziećmi
    hossy i szukają po necie hintów. Lepiej niech się kaleczą na płynnych
    papierach.
    DJ

  • 7. Data: 2009-08-25 10:29:23
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    > hossy i szukają po necie hintów. Lepiej niech się kaleczą na płynnych

    na płynnych typu peo zrobią dobrze db jp czy innemu koszykarzowi , ktory ma to
    gdzieś

    mam wrażenie , ze Jesteś typowym polakiem , który daje sobie wmowic ze to co
    polskie to gowno a to co łykaja zachodniacy to jest cacy.

  • 8. Data: 2009-08-25 10:38:59
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Mylisz się

    Trejduję dla firmy, która chciała przejmować starka, więc wiem co tam
    siedzi.
    Pozdro
    DJ

  • 9. Data: 2009-08-25 10:45:41
    Od: h...@p...onet.pl

    > Mylisz się
    >
    > Trejduję dla firmy, która chciała przejmować starka, więc wiem co tam
    > siedzi.
    > Pozdro
    > DJ

    oki