  • 31. Data: 2009-02-08 20:25:22
    Temat: Re: Czy to początek dużego odbicia?
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gml1le$23b$1@opal.futuro.pl...
    | "Endriu"

    | Zgadza sie. Ale gracze gieldowi tez chca sie dorobic tanim kosztem a nie
    | dzieki ciezkiej pracy.
    |
    | Pester

    będę z rozmysłu niegrzeczna:
    tylko pospólstwo wie, co to jest ciężka praca, jako że rozumie przez to pracę
    fizyczną ..
    ale czy to aby na pewno jest prawda?
    zatem, Pester .. opamiętaj się..
    nie myl też szczęścia z ciężką pracą ..

    Barbara

  • 32. Data: 2009-02-08 22:31:15
    Od: "ZorroVonLis" <n...@v...pl>

    > Myślę, że tu się mylisz. Jestem przekonany, że wszystko na tym świecie da
    > się opisać liczbami. Nawet zachowanie tego obrzydliwego miliardera. Na
    > razie
    > jeszcze nie wiemy jak, ale sadzę, że są tacy, którzy są blisko. Ten świat
    > nie jest chaosem i na wszystko istnieje formuła, tylko trzeba ją znaleźć.
    > Może stosujemy niewłaściwe cyfry?

    "Pi" to był dobry film

  • 33. Data: 2009-02-08 23:12:57
    Od: "ZorroVonLis" <n...@v...pl>

    > Możesz sobie też wygooglować Marko Rodin
    > Przekonasz się jak niesamowite pomysły mają ludzie. Próbują zdefiniować i
    > opisać Boga. Byłbym zdziwiony, gdyby nie byłoby nikogo, kto nie znalazł
    > jeszcze formuły na zachowanie giełdy. Tylko, że ci tego nigdy nie zdradzi,
    > bo to byłby koniec giełdy.

    Pewnie w młodości zobaczył film o liczbie 'pi'
    http://www.youtube.com/watch?v=oQ1sZSCz47w

  • 34. Data: 2009-02-08 23:41:04
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    ZorroVonLis <n...@v...pl> napisał(a):

    > Pewnie w młodości zobaczył film o liczbie 'pi'

    Jeżeli myślisz, że jestem dzieciakiem zafascynowanym jakimś głupim filmem z
    twojego repertuaru, to się grubo mylisz. Jeszcze raz gorąco polecam, żebyś
    zapoznał się z matematyką Rodina. Tu może trochę lepszy link :
    http://video.google.com/videoplay?docid=-79119724420
    98545165

    Czy o szefie zespołu badawczego Microsoftu powiesz, że naoglądał się filmów?

    http://current.com/items/77453871/vortex_based_mathe
    matics.htm

    &#8220;This math truly explains everything that ever was, is, and ever will be in
    the universe, perfectly, with no omissions. As Russell Blake, senior
    researcher from Microsoft, has said of Marko's work, "This fantastic
    coherence has existed since the beginning of time but has yet to be harnessed
    by mankind and the potential is truly mind-boggling." Thus, we invite you to
    charge forward with all your mind, heart and soul into the enchanting realm
    we like to call The Rodin Experience.&#8221;

    Być może niedługo dzięki tej matematyce będziesz musiał wyrzucić swój
    komputer i nie będziesz się wypowiadał na temat rzeczy, o których nie masz
    pojęcia.

  • 35. Data: 2009-02-08 23:48:13
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

  • 36. Data: 2009-02-09 06:20:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    gmyra pisze:

    > Przykłady ciężkiej pracy: uprawa roli, kopanie dołów. Dużo można się
    > "dorobić"? Aaa - pewnie powiesz, że chodzi Ci o ciężką pracę
    > intelektualną? A co powiesz na godziny analiz, obliczeń, testów, nauki?
    > To już podchodzi pod "ciężką pracę"?

    Czy Larry Page i Sergey Brin kopali doły ? Zasadniczo ich pomysł nie był
    znow bardzo skomplikowany poprostu byli dobrymi matematykami ktorych
    pomyslu nie docenił zaden wspolczesny "managier" a pieniadze dostali od
    "altruisty" ktory stwierdził kij tam 100tys USD najwyzej strace ale jak
    sie uda to ...

  • 37. Data: 2009-02-09 06:21:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Stary, gdyby ten trading czy gra na gieldzie byly takie proste, to nikt by
    > sobie dupy nie zawracal jakims lazeniem do roboty tylko wszyscy siedzieliby
    > przy porannej kawie i klikali myszkami skladajac zlecenia.

    Jesli ktos utrzymuje sie z tradingu to zasadniczo jest w tych 2%
    wygranych (pozostale 3% to instytucje) wiec jest dobry.

  • 38. Data: 2009-02-09 06:23:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > nie jest chaosem i na wszystko istnieje formuła, tylko trzeba ją znaleźć.

    Gadasz jak Larry Page prawie dokladnie to samo powiedzial tyle ze o
    internecie ze wcale to nie jest smietnik i da sie go opisac cyframi :)

    I tak powstal slawny swego czasu Pagerank

  • 39. Data: 2009-02-09 06:24:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pester pisze:
    > " kc"

    > Pieprzysz jak nakrecony. Nawet pogody nie da sie przeiwidziec dokladnie na
    > dalej niz na 3 dni, a ty chcesz liczbami opisywac zjawiska psychiczne i
    > zachowania ludzi.

    Pogode DA SIE PRZEWIDZIEC na dowolnie długi czas ... majac WSZYSTKIE
    parametry wplywajace na pogode. Dzis ich nie mamy stad wrozymy
    niewiadomo za pomoca setek niewiadomych.

    Problem z wrozeniem pogody polega na BRAKU DANYCH a nie na braku formuły
    matematycznej

  • 40. Data: 2009-02-09 06:27:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    kc pisze:

    > Postudiuj historię jeszcze głębiej. Co najmniej do XVIII w. To jest Kryzys
    > 3.0 , wersja majbardziej zaawansowana

    Buhahah chyba za duzo telewizji.

    Do czasów Kompanii Morz Poludniowych, Manii tulipanowej, pierwszych
    francuskich papierow, to nam lata swietlne brakuje.