  • 41. Data: 2002-10-09 11:29:32
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > 8. Citi OnLine czyli dostep do banku przez Net

    > 8. Citi OnLine czyli dostep do konta karty przez Net

    > to chyba różnica ??

    Jasne ze tak, ALE autor postu napisal 'do banku' w kontekscie KK citi:
    'po drugie KK Citi jest bardzo dobrym produktem bo:'
    Do banku czyli zarowno KK jak i konta, a ze byla mowa o KK, to wydaje sie
    oczywistym, ze autor mial na mysli KK ;-))))

    > Proponowałbym najpierw czytać potem odpisywać ;-)

    Nawzajem ;-))))

    pzd

  • 42. Data: 2002-10-09 11:44:34
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Piotr Malicki wrote:

    > Widze ze naleze do nielicznych tutaj zadowolonych ale to jest normalne, ze
    > na swiecie ludzie opisuja swoje problemy (niezadowolenie) i po to tez sa
    > grupy dyskusyjne.

    Należysz do nielicznych zadowolonych z banku jako takiego
    (przejrzyj archiwum), nikt raczej nie kwestionuje funkcjonalnosci
    ich KK.
    A co do problemów z Citi zdecydowanie przejrzyj sobie archiwum :-)
    Jak na razie jeszcze nie opisywałem problemów z tego prostego powodu,
    ze od czasu jak pozbyłem się konta w Citi ich mam nieco mniej ;-)
    A z tymi które miałem poradziłem sobie bez opisywania na grupie.

    > Nie wiem jaka jest karta Lucasa ale w Polsce ludziska czesto myla KK z K
    > typu debt lub charge.

    mam zwyczaj sprawdzać co pisze ;-) poczytaj sobie:

    http://www.lukas.pl/oferta_visaclassic_tabela1.asp

    http://www.lukas.pl/oferta_visaclassic.asp

    Nie ma tak miłych warunków ubezpieczenia jak KK Citi,
    nie mniej jest to KK, a nie obciążeniówka czy charge.

    > Moze zadajesz zbyt fachowe pytania. Ja probuje porownac np. do Call Center
    > UPC (dawniej Wizja TV), Polkomtela lub innych. Natomiast zgadzam sie ze po
    > polaczeniu z BH to byla tragedia. IMHO pamietam te czasy w 1997 czy 1998 ze
    > jak bank cos spieprzyl to kurier przywozil butelke dobrego wina z listem z
    > przeprosinami.

    :-D
    Eee to już prehistoria ..
    A że wnikam to fakt lubie wiedzieć co się dzieje z moimi pieniędzmi.
    To chyba juz naturalne jak się za długo ta grupę czyta ;-)
    Udziela się :-)

    > no nie we wszystkich ...

    Yepp :-( pisałeś o dostepie do banku nie o wgladzie w transakcje karty
    via net, to dwie rózane rzeczy nie musze byc posiadaczem konta/rachunku
    w danym banku żeby mieć ich kartę.
    A dostęp do konta przez net to już zdecydowana wiekszosc bankow oferuje
    lub przymierza sie do wprowadzenia takiej oferty.

    Pozdr

    Ra-Ash

  • 43. Data: 2002-10-09 11:53:00
    Temat: Re: Czy warto - Citibank... [ot]
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Witek wrote:

> [...]
    > Do banku czyli zarowno KK jak i konta, a ze byla mowa o KK, to wydaje sie
    > oczywistym, ze autor mial na mysli KK ;-))))

    Nie wiem "co autor miał na myśli". Analizy literackie w stylu "co poeta
    miał na myśli piszac te słowa" skończyłem po zdaniu matury dawno temu.
    Od tam tej pory czytam proze taką jaką jest ..
    Zdecydowanie EOT.
    W kwestii analiz literackich zapraszam na priv.
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 44. Data: 2002-10-09 13:13:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > chyba nadal jest promocja ze karta dod. za free ?

    Pierwszy rok...

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2002-10-09 13:17:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Malicki <p...@i...com.pl> wrote:
    > 2. ubezpieczenie transakcji wynosi 72godz wstecz od zastrzezenia

    2a. Nie ma górnego limitu odpowiedzialności przy ubezpieczeniu - to
    bardzo ważne. AFAIK wszystkie inne karty maja ograniczenia. A sam
    widziałem rachunek karty z natrzaskanymi transakcjami za ponad 20 000
    złotych.

    > Jeden warunek: zawsze splacaj zadluzenie co do grosza i w terminie.

    A dla Ciebie - naucxz się cytować...

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2002-10-09 14:26:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    Poza tym jesli juz mowimy
    > o ich Citionline to tez buraczane nieco, zbyt czesto nie dziala etc.

    Z tym sie nie zgodze ;-D moze masz Wojtku jakiegos pecha ;)

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2002-10-09 15:13:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Oct 09, 2002 at 04:26:36PM +0200, JaKi wrote:

    > Poza tym jesli juz mowimy
    > >
    > Z tym sie nie zgodze ;-D moze masz Wojtku jakiegos pecha ;)

    OK, teraz opieram sie na tym co mi mowil pjo (sprobuj np. wziac
    potwierdzenie nastepengo dnia za przelew wykonany poprzedniego - hint:
    zobacz z kiedy bedzie data waluty). Dzisiaj MJ rowniez napisal na
    ebanki swoje zale na ten temat.

    Byc moze czepiam sie, ale np. z takim multi nie mam problemow (poza
    idiotyzmami w rodzaju ze "nie obsluguja mojej przegladarki").

    --

    --w

  • 48. Data: 2002-10-09 15:24:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > potwierdzenie nastepengo dnia za przelew wykonany poprzedniego - hint:
    > zobacz z kiedy bedzie data waluty). Dzisiaj MJ rowniez napisal na

    Hejka,

    chodzi Ci o zwykly przelew zlotowkowy?
    Jesli tak to na potwierdzeniu przelewu jest (wlasnie dzis dostalem takie
    potwierdzenie)

    Transakcje przeprowadzono dnia 2002/10/01

    --
    JaKi

  • 49. Data: 2002-10-09 22:34:58
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiolek" napisał
    > No bo w regulaminie wyraźnie pisze że odsetki liczą nie od tego co im
    > wisisz, a od kwoty na jaką się zadłużyłeś. Dopóki nie spłacisz
    > całości, odsetki będą naliczane nawet od tego co już im zwróciłeś.
    >
    > I nawet gdybyś im był winien 8000,01 zł i spłacił dla równego rachunku
    > 8000 zł, to nie licz że policzą ci odsetki od jednego grosza, a od
    > całości. Więc całkiem możliwe jest że odsetki+zadłużenie to będzie
    > 250,01zł.
    > Jeśli wtedy spłacisz 250zł i pominiesz ten ostatni grosz, to znów ci
    > naliczą odsetki nie od tego grosza, nie od tych 250 zł, ale od całych
> [...]

    Nieprawda. Nieprawda. Nieprawda.
    Odsetki są ZAWSZE naliczane od bieżącego zadłużenia.
    Oddzielnie dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowkowych.
    Odsetki naliczone od transakcji bezgotówkowkowych w okresie,
    za który zapłaciłeś wszystko w terminie zostają anulowane.
    Zatem w twoim przykładzie w drugim okresie odsetki zostaną
    naliczone od 250,01 zł.

    Jacek Kurowski

  • 50. Data: 2002-10-10 07:39:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)