  • 51. Data: 2002-10-10 07:44:37
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Malicki <p...@i...com.pl> wrote:
    > Ja jestem b. zadowolony z tego produktu i kazdemu polecam.
    ^^^^^^^^

    Jesteś kłamcą(*), ups, przepraszam, sprzedawcą produktóe Citi?

    (*) T. Pratchett, 'Równoumagicznienie'

    --
    ___________ (R)

  • 52. Data: 2002-10-10 07:53:03
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 10 Oct 2002 00:34:58 +0200, "Jacek Q."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nieprawda. Nieprawda. Nieprawda.
    >Odsetki są ZAWSZE naliczane od bieżącego zadłużenia.
    >Oddzielnie dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowkowych.

    A czy coś się nie zmieniło w ostatnim czasie?
    Bo jak ja pamiętam to odsetki były naliczane wspólnie, i po
    skorzystaniu z bankomatu szlag trafiał grace period (nie testowałem w
    praktyce bo się bałem). Nie tak było?

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!

    > Jesteś kłamcą(*), ups, przepraszam, sprzedawcą produktóe Citi?

    Dlaczego osoba która jest zadowolona z jakiegoś praoduktu bankowego musi być
    od razu pracownikiem tegoż banku???

    LeszekR.

  • 54. Data: 2002-10-10 13:15:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysiolek <k...@k...obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> wrote:

    > A czy coś się nie zmieniło w ostatnim czasie?
    > Bo jak ja pamiętam to odsetki były naliczane wspólnie, i po
    > skorzystaniu z bankomatu szlag trafiał grace period (nie testowałem w
    > praktyce bo się bałem). Nie tak było?

    Nie, nie tak. Odsetki są liczone od momentu transakcji do dnia spłaty.
    Jeżeli spłacisz w terminie, to nie płacisz odsetek od transakcji
    bezgotówkowych.
    Jeżeli więc w terminie spłacisz całe saldo, to zapłacisz tylko odsetki
    od transakcji gotowkowych.

    --
    ___________ (R)

  • 55. Data: 2002-10-10 13:16:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Amehat <a...@k...pl> wrote:

    > Dlaczego osoba która jest zadowolona z jakiegoś praoduktu bankowego musi być
    > od razu pracownikiem tegoż banku???

    Chodzi mi o stosowanie specyficznego języka - wypisz wymaluj z
    reklamówek Citi.

    --
    ___________ (R)

  • 56. Data: 2002-10-10 13:38:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    > bezgotówkowych.
    > Jeżeli więc w terminie spłacisz całe saldo, to zapłacisz tylko odsetki

    Oj, bo juz mi sie też w glowie pomieszało :)
    U mnie było tak w jednym miesiącu: KK Lukasa: w środku okresu wypłata w
    bankomacie 1500 zł (nie ja - karta dodatkowa ;) ), prowizja za to 45zł
    zgodnie z TOiP, ja natychmiast jak się dowiedziałem (później tego samego
    dnia) przelewem wewn. wpłacam 1600 zł, ale w tym samym miesiącu transakcje
    bezgotówkowe na ok. 1800 zł, i to zadłużenie spłacam w całości w dzień
    ostatni spłaty (19 dni po zakończeniu okresu), no i nie było żadnych odsetek
    od transakcji gotówkowej. To tak się zastanawiam, skąd dobry Lukas wiedział,
    że spłacam akurat *to* zadłużenie gotówkowe, a nie np. wcześniejsze zakupy w
    sklepie? Citi policzyłby w tej sytuacji odsetki od tej gotówkowej, czy nie?

  • 57. Data: 2002-10-10 16:34:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > sklepie? Citi policzyłby w tej sytuacji odsetki od tej gotówkowej, czy nie?

    Nie.

    Wpłaty zaliczane są na
    - prowizje
    - odsetki
    - wypłaty gotówki
    - transakcje bezgotowkowe.

    Wiec jeżeli gdzisiaj wyplacam gotowke, a jutro wplacam kwote = prowizja,
    odsetki za 1 dzien i kasa jaka wzialem, to dalej odsetek nie ma.

    --
    ___________ (R)

  • 58. Data: 2002-10-12 11:20:18
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 08 Oct 2002 13:19:53 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wrote:

    >Ale to chyba wszystkie karty kredytowe tak maja?

    Pewnie tak, ale malo kto sobie z tego zdaje sprawe :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 59. Data: 2002-10-12 11:26:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 8 Oct 2002 10:45:05 +0200, "B@ton" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dodam jeszcze dwie uwagi :
    >
    >1. Przed chwila zadzwonil pracownik wbk, z prosba o umowienie z dyrektorem
    >zarzadu firmy, celem zaproponowania jakis kart "gold"... jakas zmowa, czy
    >co? ;-))))

    Zwykla walka o klienta.
    Za chwile pewnie zadzwoni i ktos z Multi :-).
    Wiec teraz mozna sobie spokojnie wybierac najlepsza oferte.
    Najwazniejsze przy KK zdawac sobie sprawe z jej sporych zalet i takze
    sporych zagrozen.

  • 60. Data: 2002-10-12 11:46:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 9 Oct 2002 13:17:56 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >2a. Nie ma górnego limitu odpowiedzialności przy ubezpieczeniu - to
    >bardzo ważne. AFAIK wszystkie inne karty maja ograniczenia. A sam
    >widziałem rachunek karty z natrzaskanymi transakcjami za ponad 20 000
    >złotych.

    Nie wszyskie. Ale chyba wszyskie inne karty kredytowe.
    Brak gornego limitu maja chargowki z DB24 i DC.