  • 1. Data: 2010-03-30 13:20:02
    Temat: Czy z poziomu BZWBK24 (inernet) mogę zerwać lokatę założoną w BZWBK ??
    Od: "jurek712" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ojciec chce założyć konto (Aktywni 50+) w BZWBK (ma oddział "pod nosem")wraz z
    dostępem przez internet czyli BZWBK24.
    Pani z infolinii BZWBK, odpowiadając na pytanie "czy Z POZIOMU internetu BZWBK24
    można, NIE TYLKO założyć dowolną lokatę terminową ale również ją ZERWAĆ" trochę
    się poplątała, twierdząc, ze zerwać lokatę można tylko w oddziale a za chwilę że
    być może teraz zmieniono to w serwisie BZWBK24 i już można (nie była
    przekonywająca).

    Stąd moje pytanie, do użytkowników kont z dostępem elektronicznym (przez
    internet) BZWBK24 czy można zakończyć (zerwać) lokatę terminową (bo inaczej sama
    się odnawia bez końca :) przez dostęp internetowy do konta ?

    Czy ktoś z użytkowników konta w BZWBK z takim dostępem mógłby to ewentualnie
    sprawdzić ?

  • 2. Data: 2010-03-30 14:54:44
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Potwierdzam. Zakładałem i zrywałem przez internet lokaty
    "szybkozarabiające" w bzwbk.

  • 3. Data: 2010-03-30 15:44:25
    Od: "jurek712" <j...@p...onet.pl>

    > Potwierdzam. Zakładałem i zrywałem przez internet lokaty
    > "szybkozarabiające" w bzwbk.

    Dziękuję za info

  • 4. Data: 2010-03-31 09:17:04
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Mar 30, 3:20 pm, "jurek712" <j...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > się odnawia bez końca :) przez dostęp internetowy do konta ?
    >
    > Czy ktoś z użytkowników konta w BZWBK z takim dostępem mógłby to ewentualnie

    W BZWBK24 można otwierać i zamykać lokaty - zarówno te założone za
    pośrednictwem usług bankowości elektronicznej, jak i w oddziale.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 5. Data: 2010-03-31 11:06:57
    Od: "jurek712" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > pośrednictwem usług bankowości elektronicznej, jak i w oddziale.
    >
    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:

    Dziękuję za odpowiedź i jeszcze dopytam.
    A czy przy zakładaniu lokaty (jak niżej) przez BZWBK24 (via internet) z konta
    AKTYWNI 50+:
    -Lokata24
    -Lokata terminowa 1, 3, 6 12 m-cy
    -Lokata Swobodnie Zarabiająca 6 m-cy
    -Lokata Impet 3, 6, 12 m-cy
    -Lokata terminowa 7 i 14 dniowa
    jest np. taka możliwość wyboru:
    =>po zakończeniu terminu lokaty wkład i odsetki mają wrócić automatycznie na
    konto AKTYWNI 50+
    =>po zakończeniu terminu lokaty, wkład (i odsetki) podlegają automatycznemu
    odnowieniu i tak aż do momentu jej zerwania przez właścicela

    ???

  • 6. Data: 2010-04-01 08:30:59
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Mar 31, 1:06 pm, "jurek712" <j...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > =>po zakończeniu terminu lokaty, wkład (i odsetki) podlegają automatycznemu
    > odnowieniu i tak aż do momentu jej zerwania przez właścicela

    Wszystkie lokaty zakładane w BZWBK24 są odnawialne i kapitalizowane.
    Oznacza to, że po naliczeniu odsetek powiększają one kapitał lokaty,
    która się automatycznie odnawia. Po zamknięciu lokaty wkład i odsetki
    wracają na konto.