  • 11. Data: 2003-07-07 06:06:12
    Temat: Re: Czym podpisa? kart? p?atnicz??
    Od: r...@r...pl

    zwykly dlugoBIC czy cus w tym stylu.
    niebieski a czasem czarny.
    Przez lata to juz chyba dziesiatki razy i ani razu sie nie zmylo
    ani nie rozmazalo.
    nie wiem na ile trudno byloby to zmyc, gdyby bardzo komus na tym zalezalo
    ;-).

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 12. Data: 2003-07-07 07:18:14
    Temat: Re: Czym podpisać kartę płatniczą?
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > wiedzialem, ze ten pomylkowy podpis na pasku magnetycznym zmyje spokojnie
    > acetonem (dostpnym w kazdym sklepie z farbami). W tym celu wystarczyl nawet
    > etanol czy spirtys jak kto woli. Nie probowalem zmywac podpisu z wlasciwego
    > miejsca, bo mozliwe jest, ze sam ten pasek 'zmyje sie' etanolem. Jesli zas
    > sam pasek, na ktorym powinien byc odpis jest rozpuszczalniko_odporny, to
    > jest do idealna metoda dla zlodzieja, zeby zmyc podpis i naniesc swoj, co
    > mnie bardzo martwi  :-((((
    > Czy ktos juz sobie zmywal tez podpisy???

    paski na podpis sa ta zrobione, ze nie da sie z nich usunac podpisu bez szkody
    dla samego paska. Przy zmywaniu zmyje sie tez nadruk VISA czy ELECTRON czy inny
    jaki jest na Maestro lub MC.

  • 13. Data: 2003-07-07 07:31:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    szkody
    > dla samego paska. Przy zmywaniu zmyje sie tez nadruk VISA czy ELECTRON czy

    A myslisz ze przy platnosci ktos zwroci na to uwage? IMHO raczej nie

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-07-07 08:19:38
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> napisał(a):

> [...]
    > mnie bardzo martwi :-((((
    > Czy ktos juz sobie zmywal tez podpisy???

    Pasek na podpis zmywa się razem z podpisem i to bardzo szybko, tak więc nie
    usuniesz podpisu bez naruszenia samego 'paska'. A swoją droga - nie
    'traktowałbym' paska magnetycznego acetonem czy innym spirytusem :))

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net

  • 15. Data: 2003-07-07 08:36:22
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > usuniesz podpisu bez naruszenia samego 'paska'. A swoją droga - nie
    > 'traktowałbym' paska magnetycznego acetonem czy innym spirytusem :))

    A ot kiedy to aceton jest spirytusem :-) ?

    Piotrek

  • 16. Data: 2003-07-07 08:45:05
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > A myslisz ze przy platnosci ktos zwroci na to uwage? IMHO raczej nie

    nie zwroci, az do momentu kiedy zwroci :-)
    a znajac zycie stanie sie to wtedy, kiedy karta bedzie najbardziej potrzebna

    MarcinP

  • 17. Data: 2003-07-07 12:16:46
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> skribis:

    >podpisac sie powtornie w dobrym. Jako troche juz doswiadczony chemik
    >wiedzialem, ze ten pomylkowy podpis na pasku magnetycznym zmyje spokojnie
    >acetonem

    A paskowi magnetycznemu to nie zaszkodzi?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 18. Data: 2003-07-07 14:20:57
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > nie zwroci, az do momentu kiedy zwroci :-)
    > a znajac zycie stanie sie to wtedy, kiedy karta bedzie najbardziej
    potrzebna

    Więc zacznijmy od tego, że właśnie przejrzałem swoje karty i tak:

    maestro (PBK) ważność: 04/02- 04/04 - więc wydana jeszcze przed fuzją z BPH
    oraz hiszpańska VC (ebankinter) ważna do 02/04

    nie mają żadnych napisów na pasku, pasek jest czysty, biały więc nie mam
    pojęcia dlaczego ktokolwiek miałby zwrócić uwagę na paski, mam w swoich
    sklepach posy polcardu, miałe mprzez jakiś czas eservice, ale zrezygnowałem,
    bo polcard przebił ich ofertę i uczestniczyłem w szkoleniach obu firm, sam
    "szkoliłem" pracowników i nigdy by mi do głowy nie przyszło żeby zwrócić
    uwagę na pasek, a gdyby mi jakiś sprzedawca powiedział że mu brakuje czegoś
    na pasku, to mu bym powiedział że niech sobie zrobi ksero i domaluje idiota.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 19. Data: 2003-07-07 16:16:05
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Nikodem Kuźnik wrote:

> [...]
    > zmyc podpis i naniesc swoj, co
    > mnie bardzo martwi :-((((
    > Czy ktos juz sobie zmywal tez podpisy???

    Witam ponownie!

    Dzieki wszysktim za uwagi.
    Zmycie podpisu na pasku magnetycznym wcale jemu nie zaszkodzilo, ani
    wizualnie, ani funkcjonalnie. Ale moze mialem szczecie... ;-)
    Wlasnie podejrzewalem, ze wlasciwe paski do podpisu moga sie zmywac razem z
    podpisem, a czy ktos na to zwroci uwage, to juz inna sparawa.

    Pozdrawiam,

    Nik