  • 1. Data: 2009-11-05 11:22:29
    Temat: Czyżby Alior leżał?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Od pół godziny nie daję rady się zalogować.

  • 2. Data: 2009-11-05 11:24:14
    Temat: Re: Czyżby Alior leżał?
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 5 Lis, 12:22, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Od pół godziny nie daję rady się zalogować.

    U mnie działa.

  • 3. Data: 2009-11-05 12:05:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Lis, 12:24, "m1ch4l.j" <m...@g...com> wrote:

    > U mnie działa.

    A u mnie, tj. w Warszawie, leży.

  • 4. Data: 2009-11-05 12:37:38
    Od: z...@o...pl

    > A u mnie, tj. w Warszawie, leży.

    w JG kiedyś godzinami nie umieli przyjąć wpłaty gotówkowej
    ani przygotować do podpisu umowy o rachunek firmowy: "system
    nie działał", a następnego dnia (nie wiem po co ale tak
    mi powiedzieli) okazało się że to awaria telekomunikacyjna,

    może wiec teraz awaria telekomunikacyjna dotknęła serwer na
    którym leży ich kanał internetowy w taki sposób że tylko
    niektóre miasta mają dostęp?

  • 5. Data: 2009-11-05 13:33:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Nov 2009 12:22:29 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Od pół godziny nie daję rady się zalogować.

    Z tego co widzę mają łącza w TP i Netia, więc to może coś, gdzieś po
    drodze ;)

    --
    xbartx