  • Data: 2004-05-20 12:49:23
    Temat: Czyzby cos drgnelo?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak dotychczas w banku czulem sie jak zbedne ogniwo ewolucji.
    Utwierdzil mnie w tym "moj bank" BPH, w ktorym splacilem juz dwa
    kredyty po 15.000zl a w ktorym to dowiedzialem sie ostatnio,
    ze emeryt dostanie kredyt, zarabiajacy 1200zl tez a ja nie.
    Nie, bo prowadze od kilkunastu lat dzialalnosc gospodarcza
    zamiast zyc z zapomogi zwanej emerytura.

    Dlaczego sadze, ze cos drgnelo?
    Zadzwonilem do Euro Banku, po minucie okazalo sie,
    ze kredyt dostane bez problemow. Dzisiaj mila Pani
    zadzwonila, zeby zapytac czy sie namyslilem ;)

    Jak narazie szukam banku, ktory da mi 15.000zl bez
    poreczycieli (Euro daje 10tys), jak nie znajde to trafie
    w objecia EB przy okazji likwidujac konto w BPH.

    Pewnie duzo grupowiczow pracuje w bankach,
    jesli ktorys daje 15tys. lub wiecej bez poreczycieli
    dajcie znac z laski swojej.

    Milego dnia

    --
    Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
    fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.