  • 1. Data: 2009-02-09 22:17:24
    Temat: DB kusi 9%
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Szczegoly pod
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/trio_hit/

    Najwazniejsze oczywiscie malym, jasnym drukiem ;)

    * db Trio to oferta 3 nieodnawialnych lokat łącznie, o stałym
    oprocentowaniu.
    **oprocentowanie w skali roku dotyczy 20% wkładu.
    *** oprocentowanie w skali roku, dotyczy odpowiednio 30% i 50% wkładu.
    Minimalna kwota lokaty to 10 000 zł, możliwość otwarcia lokaty tylko w PLN.
    Warunkiem zakupu db Trio jest posiadanie konta osobistego w Deutsche Bank
    PBC S.A. Oferta obowiązuje od 1 lutego do 15 marca 2009 roku.

    MK

  • 2. Data: 2009-02-09 22:37:15
    Temat: Re: DB kusi 9%
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > PLN. Warunkiem zakupu db Trio jest posiadanie konta osobistego w
    > Deutsche Bank PBC S.A. Oferta obowiązuje od 1 lutego do 15 marca 2009 roku.

    hmmm mam konto w DB, bo mieć muszę więc poczytam więcej o tej
    lokacie...czy ktoś policzył ile na tym można zyskać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-02-09 22:53:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > hmmm mam konto w DB, bo mieć muszę więc poczytam więcej o tej
    > lokacie...czy ktoś policzył ile na tym można zyskać?

    Kwota Oprocentowanie Tenor Odsetki Podatek Do dyspozycji
    10000
    2000 9% 1/12 15 3
    12
    3000 7% 6/12 105 20