  • 1. Data: 2012-08-20 16:01:11
    Temat: [DC] zmiana regulaminu
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Tytułem notyfikacji -

    ulega zmianie regulamin kart Diners Club. Tylko 5 wejść w roku do saloników
    lotniskowych bezpłatne i to pod warunkiem aktywnego korzystania z karty.

    Kolejne wejścia 90 PLN za wizytę.

    Zmiana od października 2012

    Szkoda.
    Pozdrawiam,
    Filip

  • 2. Data: 2012-08-20 19:49:17
    Temat: Re: [DC] zmiana regulaminu
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Filip Lach pisze:

    > Tylko 5 wejść w roku do saloników
    ^^^^^

    No proszę, a w piśmie informacyjnym napisali, że *aż* 5 w roku... :-)))

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2012-08-21 12:09:07
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > ^^^^^
    >
    > No proszę, a w piśmie informacyjnym napisali, że *aż* 5 w roku... :-)))

    Ale w sumie w zamian jest zwolnienie z opłaty rocznej...

  • 4. Data: 2012-08-21 22:56:03
    Od: t...@v...pl

    > Ale w sumie w zamian jest zwolnienie z op�aty rocznej...

    A gdzie to wyczytałeś?
    Od dzisiaj jest dostępna karta mBanku Miles @ More.
    W wersji Platinum przelicznik korzystniejszy niż Dinersa czy Citi M@M - nie 5 czy 4
    do 1, a 3 PLN = 1 punkt.

  • 5. Data: 2012-08-22 17:19:13
    Od: f...@g...com

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 22:56:03 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > A gdzie to wyczytałeś?
    >
    > Od dzisiaj jest dostępna karta mBanku Miles @ More.
    >
    > W wersji Platinum przelicznik korzystniejszy niż Dinersa czy Citi M@M - nie 5 czy 4
    do 1, a 3 PLN = 1 punkt.

    Hm, taką dostałem ofertę - już w tym roku miałem kartę DC gratis.
    Tak, widziałem... ale ta karta Multi platinium jest droga 600 PLN rocznie?!
    Zostanę z Citi ;-)

  • 6. Data: 2012-08-22 20:03:23
    Od: t...@v...pl

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 17:19:13 UTC+2 użytkownik f...@g...com napisał:

    > Hm, taką dostałem ofertę - już w tym roku miałem kartę DC gratis.
    >
    > Tak, widziałem... ale ta karta Multi platinium jest droga 600 PLN rocznie?!
    >
    > Zostanę z Citi ;-)

    Ja z Citi też zostanę, mam dożywotnio darmową ;)
    Ale o nową też aplikuję, bo zrozumiałem, że za wydanie jest opłata 10 zł, a te 600 zł
    to dopiero za kolejny rok w razie braku spełnienia warunków.
    Chyba, że coś mieszam. I póki co w mBanku wolę niż w Multi, mimo że niedługo to jedno
    i to samo będzie.
    A jak uzyskałeś darmowego Dinersa? Czy tak jak w Citi da się ich postraszyć
    wypowiedzeniem?

  • 7. Data: 2012-08-23 10:38:34
    Od: f...@g...com

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 20:03:23 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > A jak uzyskałeś darmowego Dinersa? Czy tak jak w Citi da się ich postraszyć
    wypowiedzeniem?

    Nie, DC podpisuje umowy z korporacjami, że po spełnieniu pewnych warunków dla
    pracowników danej korpo następuje zwolnienie z opłaty rocznej. Warunkiem jest to, że
    karta musi być wystawiona bezpośrednio przez DC, a nie bank no i wykręcenie obrotów.