  • Data: 2008-09-25 17:03:59
    Temat: DG a prywatne konto
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Zakładam firme i zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
    -jedno głowne konto, założone w banku jako firmowe
    -pozostałe kilka, założone w banku jako prywatne
    Wszystkie oczywiście zgłoszone do US jako firmowe.
    Mysle, że US się nie przyczepi, ale banki mają do tego prawo.
    Jakie konsekwencje ze strony banku grożą mi za używanie konta niezgodnie z
    przeznaczeniem ?
    Czy w rzeczywistości ktoś się tym przejmuje ?

    Kilka kont zakładam, coby pieniądze za towar szybko wpływały do mnie, a
    kombinuje z kontami osobistymi, coby opłaty bankowe za prowadzenie firmowych
    nie zjadły zysku ;)