  • 1. Data: 2010-10-10 17:06:27
    Temat: DM Alior Banku
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Przymierzam się do zmiany DM-u i moją uwagę przykuł Alior Bank. W
    związku z tym mam 2 pytania do posiadaczy tam rachunków brokerskich:

    1)Przy w tym biurze maklerskim da się importować notowania online do
    zewnętrznych programów AT (MetaStock)?

    2)Czy są jakieś ukryte opłaty? Z tego co wyczytałem prowadzenie, wpłata
    i wypłata depozytu z konta są darmowe. Prowizje od zleceń na dosyć
    dobrym poziomie. Ale może jest coś ukrytego typu np. powiadomienia
    sms-owe których nie da się anulować a za które trzeba płacić.
    Albo przelewy z rachunku brokerskiego na rachunek w innym banku?

    P.S. W Alior Banku planuje mieć tylko rachunek brokerski bez konta
    osobistego.

  • 2. Data: 2010-10-11 05:55:41
    Temat: Re: DM Alior Banku
    Od: "mdzw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Albo przelewy z rachunku brokerskiego na rachunek w innym banku?
    >
    > P.S. W Alior Banku planuje mieć tylko rachunek brokerski bez konta

    Ad. 1
    nie wiem

    Ad. 2
    nie ma

    Ad. P.S.
    nie ma takiej mozliwości
    musi być ROR - też jest za Free

    na ROR jest kapitalizacja odsetek co dziennie
    ,a na RB masz mozliwosc OTP ( chyba do 30%) jak grasz dayteading

    ogolnie jestem zadowolony

    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2010-10-11 10:23:53
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Może komuś taka wiedza się przyda:
    Na moje zapytanie mailowe na temat importowania danych do zewnętrznych
    programów AT oraz posiadania wyłącznie rachunku brokerskiego bez konta w
    tymże banku, dostałem dwie odpowiedzi twierdzące.

    Także podobnież jest możliwość importowania notowań i można mieć
    rachunek brokerski bez konta.