  • 1. Data: 2010-10-09 14:15:57
    Temat: Ile to jest dla Was warte?
    Od: "ranking analitykow" <p...@p...onet.pl>

    Dostęp do analiz rynkowych analityka, który przez ostatnie 10 miesięcy postawił
    12 prognoz na temat WIG20 i pomylił się tylko 1 raz.

    Pan Kamil Jaros wart jest milionów złotych, co udowodnił bardzo dobrze, a
    możecie go przeczytań co weekend w Parkiecie ZA DARMO.

    Korzystajcie bo coś czuje, że już niedługo odkryje go jakaś instytucja finansowa
    która zapłaci mu za jego wiedzę uczciwe pieniądze i zniknie z Parkietu.

    A druga ciekawostka to ile może zarabiać w firmie Gold Finance jej główny
    analityk, który przy 5 próbach w ciągu ostatnich 10 miesięcy trafił ledwie jeden
    raz.

    Kto to jest, znajdziecie na stronie:

    www.rankinganalitykow.pl

    w zakładce ranking.

  • 2. Data: 2010-10-09 20:24:20
    Temat: Re: Ile to jest dla Was warte? a gdzie jest Pryzmont ??
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Nie nowina, ze Limak dobry- choc kiedys byl nieco pro-misiowy.

    A skoro mowimy o Limaku to nie mozna zapomniej o Krotkim tj. Marku Pryzmoncie-
    chyba najlepszym bo "beznamietnym"

    Ktos wie co sie z nim dzieje??

    Znalazlem ciekawy odnosnik - chyba to byl ranking analitykow z forum i skrot
    z tego

    Marek Pryzmont 10,5. > Mariusz Chruscinski 9,5. > Marcin Rola 8,5. > Kamil
    Jaros 5,5. > Krzysztof Lucjan 4. > Pawel Rejczak 2. > Yaroll 2 ...

    Nie wiem dlaczego wywala mi reszte- bo jakies zagrozenie do strony

    zirm.republika.pl/Ksiega%20Cytatow%20Experta.pdf

    +

    Ktokolwiek widzial/ktokolwiek wie??

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2010-10-09 22:55:29
    Temat: Re: Ile to jest dla Was warte?
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "ranking analitykow"
> [...]
    > analityk, który przy 5 próbach w ciągu ostatnich 10 miesięcy trafił ledwie

    Co do KJ to wielki szacun; trafne regularne analizy za darmo to wielka
    sprawa, jasna strona mocy i wyjebane w kosmos CV.

    Co do reszty posta - to poprzez pewne wykluczenia i negacje w poprzednim
    zdaniu chyba wszystko jasne - jesli ktos bierze gruba kasiorę a daje złe
    statystycznie analizy, to one są jednak dobre (w sensie celu jaki maja
    osiągnąć) albo płatnik idiota.

    Tak bym to ujął i się zastanowił, czy płatnik to idiota czy też analityk nie
    jest analitykiem tylko zleceniobiorcą.

  • 4. Data: 2010-10-10 19:16:52
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Bezsensowne porównanie. Trafność to tylko jedna strona medalu, którą
    podniecają się początkujący.
    Dombrek

  • 5. Data: 2010-10-11 04:45:42
    Od: "ranking analitykow" <p...@p...onet.pl>

    > Bezsensowne porównanie. Trafność to tylko jedna strona medalu, którą
    > podniecają się początkujący.
    > Dombrek

    Rozumiem ze bardziej doswiadczeni inwestorze zwracaja uwage nie na przydatnosc
    analizy i jej trafnosc tylko na kwiecista forme wypowiedzi oraz ilosc znakow
    zapytania ktora autor wstawi w tekscie?

    Moze wypowiesz sie na co zwracaja uwage ci co nie podniecaja sie trafnoscia?

    p.wis

  • 6. Data: 2010-10-11 06:43:34
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Moze wypowiesz sie na co zwracaja uwage ci co nie podniecaja sie
    > trafnoscia?

    Minimum to takie proste pojęcie statystyczne jak wartość oczekiwana.
    Dombrek

  • 7. Data: 2010-10-11 11:02:52
    Od: "ranking analitykow" <p...@p...onet.pl>

    > Minimum to takie proste pojęcie statystyczne jak wartość oczekiwana.
    > Dombrek

    Jasne, zgadzam sie, tylko co komu po tej oczekiwanej wartosci, skoro rynek
    zachowuje sie nieoczekiwanie, i z wartosci oczekiwanej powstanie nieoczekiwanie
    strata?

    Najpierw trzeba trafnie okreslac zachowanie rynku, zeby powiedziec o wartosci
    oczekiwanej.

    Tak samo jak w wyscigu, najpierw trzeba jechac w strone mety zeby moc zakladac
    miejsce jakie sie osiagnie.

    p.wis

  • 8. Data: 2010-10-11 13:13:41
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On Oct 11, 6:45 am, "ranking analitykow"

> [...]
    > zapytania ktora autor wstawi w tekscie?
    >
    > Moze wypowiesz sie na co zwracaja uwage ci co nie podniecaja sie trafnoscia?

    "Urośnie, a potem spadnie".

    Kwiecistość? Brak.
    Znaki zapytania? Brak.
    Trafność? Olbrzymia.
    Przydatność? Sam oceń :)

    > Najpierw trzeba trafnie okreslac zachowanie rynku, zeby powiedziec o wartosci
    > oczekiwanej.

    A w życiu. Przykład: zawsze się mylę - mam trafność zero.
    Wartość oczekiwana jednego strzału równa się co do grosza wielkości
    stopa. Oczywiście na minusie. I nie licząc prowizji.

    > powstanie nieoczekiwanie strata

    O to właśnie chodzi - żeby wykluczyć coś takiego, jak nieoczekiwana
    strata.

  • 9. Data: 2010-10-11 16:31:01
    Od: "ranking analitykow" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > stopa. Oczywiście na minusie. I nie licząc prowizji.

    > O to właśnie chodzi - żeby wykluczyć coś takiego, jak nieoczekiwana

    Troche za dlugo tu siedze zeby trzeba mi bylo tlumaczyc co to jest ta wasza
    magiczna wartosc oczekiwana.

    Problem polega na tym ze systematycznosc w osiaganiu oczekiwanej warotsci w
    sytuacji gdy jest ona regularnie ujemna, w dluzszym terminie nie ma sensu.

    A dla zwyklego zjadacza chleba, ktory czyta panow z roznych portali jedyna
    wartoscia jest to ze jak napisza zeby kupowac bo urosnie i rosnie... to
    przynajmiej jest czas wyjsc w najgorszym wypadku na zero. Niestety panowie
    analitycy od miejsca 21 do miejsca 32

    http://rankinganalitykow.pl/index.php/ranking/

    sa gorsi niz rzut moneta, ktory w prawidlowym rozkladzie powinien miec wiadomo
    jaka trafnosc. Moze jeszcze za mala proba, albo rzeczywiscie sa marni.

  • 10. Data: 2010-10-11 16:56:53
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 11 Paź, 18:31, "ranking analitykow"
> [...]
    > sytuacji gdy jest ona regularnie ujemna, w dluzszym terminie nie ma sensu.

    Tego to akurat z kolei Ty nie musisz mi tłumaczyć :) To był tylko
    przykład.
    Chodzi o to, że:
    - niska trafność nie musi oznaczać braku zysków,
    - wysoka trafność nie musi oznaczać zysków (bo np. prognozy mogą być
    niegrywalne, jako niedookreślone - jak jest zazwyczaj w przypadku
    analityków)

    Na podstawie powyższego, uważam, że taki ranking ma sens najwyżej jako
    ciekawostka.

    No chyba, że pokusisz się o stworzenie na podstawie analiz jakichś
    konkretnych strategii czy portfeli - wtedy można rozmawiać.
    Pytanie ile w tym będzie wkładu danego analityka, a ile Twojego, jako
    interpretatora nieprecyzyjnych analiz.
    Uprzedzam ew. pytanie - precyzja jest dla mnie określona
    sprawdzalnością - czyli co jest warunkowane przez konkretne warunki
    wejścia oraz wyjścia z rynku.