  • 1. Data: 2011-09-29 09:17:12
    Temat: Daily na wekkly...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Czy ktoś wie jak przerobić wejścowe dane dla metstocka które z reguły sa
    podawane w daily (np. tu
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=mstock&page=0&news_
    cat_id=706&pkind=metastock)

    ...na dane w weekly ?.

    Chciałbym mieć od razu bazę danych w metastocku w wekkly - czy wie ktoś jak
    to zrobić ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-29 09:35:17
    Temat: Re: Daily na wekkly...
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    W dniu 2011-09-29 11:17, Endriu pisze:
> [...]
    >
    > ...na dane w weekly ?.
    >
    > Chciałbym mieć od razu bazę danych w metastocku w wekkly - czy wie ktoś jak

    Takie coś prawdopodobnie da się zrobić przy użyciu Amibrokera.

    Kazimierz

  • 3. Data: 2011-09-29 10:28:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Takie coś prawdopodobnie da się zrobić przy użyciu Amibrokera.

    Masz jakąś koncepcję ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-09-29 10:50:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Masz jakąś koncepcję ?.

    Open z poniedziałku, close z piątku min/max z całego tygodnia.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2011-09-29 10:59:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Open z poniedziałku, close z piątku min/max z całego tygodnia.

    Zaskocz mnie Marfi po raz pierwszy od 2007 i np. podaj link do takiej
    formułki, która konweruje coś takiego np. do exella .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-09-29 11:01:16
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zaskocz mnie Marfi po raz pierwszy od 2007 i np. podaj link do takiej
    > formułki, która konweruje coś takiego np. do exella .....

    I skąd amibroker tudziez metas będzie wiedział że to piątek czy tam
    poniedziałek ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-09-29 11:05:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Zaskocz mnie Marfi po raz pierwszy od 2007 i np. podaj link do takiej
    > formułki, która konweruje coś takiego np. do exella .....

    Podaj rzeczywisty przykład danych (.PRN czy .MST czy co) lub link do
    konkretnego, jednego pliku a gratis napisze Ci programik do konwersji.
    (plik-dayly do plik-weekly).

    "exella" niestety nie posiadam.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2011-09-29 11:24:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Podaj rzeczywisty przykład danych (.PRN czy .MST czy co) lub link do
    > konkretnego, jednego pliku a gratis napisze Ci programik do konwersji.
    > (plik-dayly do plik-weekly).
    >
    > "exella" niestety nie posiadam.

    A "excel" posiadasz ?.

    P.S. Interesowało by mnie przekonwertowanie np. ^SPX (ale nie tylko ^SPX)
    stąd.. :
    http://s.stooq.com/db/h/d_world_ms.zip

    (podfolder d_world_ms\data\daily\world\indices)
    ...a właściwie wyodrębnieniu do Exella z tego pliku tylko Close (tylko jedna
    kolumna) w ujęciu Weekly.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-09-29 11:32:49
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ...a właściwie wyodrębnieniu do Exella z tego pliku tylko Close (tylko
    > jedna
    > kolumna) w ujęciu Weekly.

    Tylko close i nic innego.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-09-29 11:36:43
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > I skąd amibroker tudziez metas będzie wiedział że to piątek czy tam
    > poniedziałek ?.

    ciekawe pytanie
    otóż są formuły które to wiedzą