  • 1. Data: 2010-03-25 10:09:40
    Temat: Dalsze drobne niekorzystne zmiany w Getin
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    https://www.gb24.pl/artykuly/961,842,zmiana-godzin-p
    racy-infolinii-wprowadzenie-mozliwosci-awizowania-wy
    plat-przez-infolinie-zmiana-regulaminow-produktow-de
    pozytowych-oraz-zmiany-w-tabeli-oplat-i-prowizji-od-
    1-4-2010-r.htm

    Z dniem 1 kwietnia 2010 roku wprowadzamy również zmiany w zakresie karty
    debetowej Visa Electron wydawanej do wszystkich kont osobistych w Getin
    Banku:

    .Wprowadzamy opłatę za sprawdzenie dostępnych środków w bankomatach w
    wysokości 0,99 zł. Opłata ta będzie dotyczyła wszystkich bankomatów
    krajowych i zagranicznych, które udostępniają opcję sprawdzenia dostępnych
    środków.
    .Wprowadzamy prowizję 0,99 zł za wypłatę gotówki w bankomatach należących do
    sieci Banku Zachodniego WBK oraz eCard. Wypłaty gotówki w bankomatach
    należących do sieci Euronet pozostają nadal bez prowizji.
    .Dla kart wydanych do rachunków Getin24 (dotychczas e-GETIN) usuwamy zapis
    dotyczący bezpłatnej obsługi karty przez okres pierwszych 6 miesięcy od jej
    wydania. Dla tych z Państwa, którzy obecnie posiadają kartę wydaną w
    przeciągu ostatnich 6 miesięcy, półroczny okres jej bezpłatnej obsługi
    pozostaje oczywiście bez żadnych zmian.

    Chyba naprawdę pora na kompletną ewakuację.

  • 2. Data: 2010-03-25 10:35:52
    Temat: Re: Dalsze drobne niekorzystne zmiany w Getin
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 11:09:40 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    wprowadzenie-mozliwosci-awizowania-wyplat-przez-info
    linie-zmiana-
    regulaminow-produktow-depozytowych-oraz-zmiany-w-tab

    (...)

    > Chyba naprawdę pora na kompletną ewakuację.

    Jak masz zerowe saldo na koncie przez 6 m-c, to mogą sami zamknąć, ale w
    sumie to nic pewnego.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-03-25 10:43:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Jak masz zerowe saldo na koncie przez 6 m-c, to mogą sami zamknąć, ale w
    > sumie to nic pewnego.

    Nie zamykają...

  • 4. Data: 2010-03-25 11:31:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 11:43:13 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Nie zamykają...

    Pewnie zamykają, jak się jeszcze rok nie skończył i mogę Ciebie skasować
    zgodnie z TOiP 49,99 pln ;)

    --
    xbartx